Pages

@aimaniman |

just nak share 11



ni ler tpt aku dibesar dan dilahirkan tp slepas beberapa tahun kuarga pindah kat taman plak.. pas tu aku plak berhijrah kat pt klang ikut jeng jeng jeng
Setelah brapa hari yerk.. 4 Sept - 19 Sept (esok) aku tabahkan hati gak utk pulang ke rumah aku sendiri stelah puas beraya kart kampung.... sedih bercampur baur sbb pas nie ntah biler aku akan balik.. kurang2 kene ada cuti lagi.... ni dah ler kaki aku macam belon dah, terasa macam mana siksanya nak naik tangga tingkat 4 nak jumpa student 5k n 5d aku than 4 c lagii.. poning kpala laa...........
isssssshhh aku menanti detik lagi nie... doa2kan laa aimaniman slamat melahirkan, kalau tengok kaki tue dah x lama lagi dah kann.... ni berdasarkan pengalaman laae... he hee... x sabar nak tunggu baby baru.. moger2 20102010 newbabyborn leer.. amin... 




Sudah baca sila komen

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Template Edited By Cikgu Ma ♥ All Rights Reserved ©Aimaniman 20/12/2012