just nak share 12

September 18, 2010

iman lae nie
Gambar aimaniman main dgn sepupu n nenek dier... ni ler tempat aku dilahir n dibesarkan dolu2.... bestnyer duk kat kampun kannn.... banding kat rumah aku, aimaniman pasti dok terperap dalam rumah jer... bukan aku x bagi tapi almaklumlah klang mmg terkenal dgn bandar gagaknya.... dah lee gagak banyak, so apa  lu pikiark... gagak suker bangkai... abis tue banyak lee kort perangai manusia spt bangkai??????? aku x cakap tp aku kater sbb dtk sosilawati pun ilang dgn trajisnya dari muka bumie nie kat hotspot nie lee kuala langat, morib n klang tu adik beradik lain mak jer koot... sebelah menyebelah jer kan, aku p morib konon nak mandi manda dgn aimaniman sbb almaklum bukan org selangor.. tp hampeh, pantainya serope mcm selut jer... x per leeee... selut tue lee menyembunyikan kekalutan yg terkubur lama, smoga penemuan dtk sosilawati membongkar segala selut n kemelut yg sekian lama bersarang kart bandar memberikan pendapatan n rezeki kart aku nie.. nak x nak aku kene salute gak kart klang sbb kart sini lee eku membesarkan aimaniman, kart sini lee aimaniman mengenal dunia, kat sini ler aku mencari sesuap nasi sesudu sup untuk membesarkan aimaniman, smoga mreka menjadi anak2 yg soleh n solehah... amin...

You Might Also Like

0 Comment

Komen mencerminkan diri kita. Segala komen yang ditulis diucapkan ribuan terima kasih. Jangan serik untuk menulis komen demi kebaikan bersama.

PING

CK Free Auto Backlink My Ping in TotalPing.com Personal Blogs
best blogs

Popular Posts

Blog Archive

Labels