Spiderman..bertuahnya kamu musim rayer nie...

September 26, 2010

Kalau nengok tajuk post mama aimaniman kali nie, macam jreles jee kannn...
Memang pun jeles, sbb arie ni br rayer ke-16 ntah dah brapa kali spiderman aiman n iman nengok, x terkebil mata, x minta apa2 pun.. asal buka 611 n alih ke BM.. terpegun laa dia orang mcm nie ... 

 cooop... ni gambar aiman.. x sangka, dia dah pandai tayang muker dpan kamera, slama nie kakak dia jer.... issshhhh anak mama...

nie plak gambar iman @ rossi pemain itali kat piala dunia tue.... tengah tengok spiderman.. padahal br malam tadi dia tengok kat tv2.. alahai anak mama x bosan2 ker....
nie pun gambar dua bradik aiman n iman anak mama tersayang.... tengok spiderman sambil mama die sibuk berblog... issshhh... haa tue dah mula berperang, biasa ler anak llki n pompuan... ok cow cin cunn..

You Might Also Like

0 Comment

Komen mencerminkan diri kita. Segala komen yang ditulis diucapkan ribuan terima kasih. Jangan serik untuk menulis komen demi kebaikan bersama.

PING

CK Free Auto Backlink My Ping in TotalPing.com Personal Blogs
best blogs

Popular Posts

Blog Archive

Labels