Pages

@aimaniman |

Spiderman..bertuahnya kamu musim rayer nie...

Kalau nengok tajuk post mama aimaniman kali nie, macam jreles jee kannn...
Memang pun jeles, sbb arie ni br rayer ke-16 ntah dah brapa kali spiderman aiman n iman nengok, x terkebil mata, x minta apa2 pun.. asal buka 611 n alih ke BM.. terpegun laa dia orang mcm nie ... 
 cooop... ni gambar aiman.. x sangka, dia dah pandai tayang muker dpan kamera, slama nie kakak dia jer.... issshhhh anak mama...

nie plak gambar iman @ rossi pemain itali kat piala dunia tue.... tengah tengok spiderman.. padahal br malam tadi dia tengok kat tv2.. alahai anak mama x bosan2 ker....
nie pun gambar dua bradik aiman n iman anak mama tersayang.... tengok spiderman sambil mama die sibuk berblog... issshhh... haa tue dah mula berperang, biasa ler anak llki n pompuan... ok cow cin cunn..

Sudah baca sila komen

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Template Edited By Cikgu Ma ♥ All Rights Reserved ©Aimaniman 20/12/2012