Pages

@aimaniman |

Abang oh Abang

A Malaysian lets friend have sex with sister

Kuala Lumpur (The Star/ANN) - A brother allowed his friend to sleep with his younger sister in a cheap hotel in Alor Star in Malaysia while he did the same with the sister's friend in another room during the Christmas holiday.
Their action came to light when their rooms were raided by the Kedah Religious Department (Jaik) on Saturday afternoon, reported Berita Harian.
Investigations showed that both couples had only known each other the day before they were arrested.
Head of the raiding party Md Nasir Md Dali said the they first checked the room occupied by the brother and found him clad only in a pair of jeans while his 22-year-old partner was only wearing a nightgown.
He said the sister was found together with her partner and both admitted that they were not married.
Both men work as fishermen while the women are unemployed.
Md Nasir said the department found it quite shocking for a brother to allow his younger sister to sleep with his friend.
He said another couple was also arrested in another hotel during the operations.


Sedih baca kisah kart atas ni..
Apa nak jadi remaja Malaysia sekarang nie..
Siabang nelayan dan siadik tidak bekerja..
Tu laa.. kesan semuanya memerlukan kuasa Duit...
Tanpa duit nilai kemanusiaan dipandang sepi..
Nafsu untuk berpasangan semakin membuak2 dek kesan kecanggihan dunia ICT n media lae nie
tapi keinginan untuk menjalin ikatan sah tak mungkin terlaksana
kenapa?
kalau x der 10 k dalam poket jangan harap lae..
lagi2 awak tu hanya nelayan.. sori bukan nak menghina
tapi tu la kenyataan..
so
jalan mudah.. 
baca jer le keratan berita kart atas tue..
abang bertukar partner dengan melegokan adik sendiri
kan mudah..
silap sapa kisah di atas nie berleluasa di malaysia?
silap ibu bapa yang macam menjual anak?
tapi..
fikirlaaa kalau kita jadi ibu bapa..
sanggup ker kita serahkan anak2 kita yang sudah kita besarkan dengan sepenuh perhatian
tetiba kita berikan pada lelaki yang belum pasti ..
memang kebahagiaan terletak pada cinta dan kesefahaman
tapi cinta saja tidak boleh mengenyangkan perut anak perempuan kita
cinta saja tidak boleh mengenyangkan perut bakal cucu kita..
so..
ntahlaaa poning nak pk..  

Sudah baca sila komen

2 comments:

joyah said...

teroknyer abang!

aimaniman said...

teruk lagi keadaan zaman sekarang.. duit menguasai segalanya...nak buang air pun kene ada duit,..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Template Edited By Cikgu Ma ♥ All Rights Reserved ©Aimaniman 20/12/2012