Pages

@aimaniman |

Kenapa Harimau Malaya??

HARIMAU MALAYA MENGAUM??
Mama aimaniman tengok gak tv 1 malam tadi..
tapi hati ni tak la segerun malam ahad lepas
sebabnya.. mama aimaniman rase kita kuat sbb ada credit 3 bawa ke indon.. so santai je le nonton bola tue
walaupun kekadang serun gak tengok indon nyerang
tapi bila safi golkan 1st goal m'sia mama menjerit gak walaupun cuba kawal suara sbb x maw Dahiyah terkejut..
pas tue sambil kunyah biskut bantal.. terus lae nengok camner m'sia kene 'kunyah'.. issshhhhh nasib baik dah minit 87++ kalu tak lain kort keputusannya... tapi 1 jer m'sia main ok tak ko cam selalu2... mmg dah ader perubahan drastik.. tq rajaGobal.. kalu tak asyik muka2 lamer yg dah femes jerk jd pemain m'sia.. dah tue balik2 episod lamer..'pasukan kita menimba pengalaman berharga setelah kurang bernasib baik..'.. tapi kali nie, nama2 baru yg muda2 tue ler yg buatkan msia bukan lagi menimba pengalaman sambil menjadi makanan ratahan pasukan lawan tapi harimau malaya plak yang meratah, menyiat dan menggonggong 'bangkai' garuda.. isshh
TAPI...
1 JER YANG MAMA AIMANIMAN MUSYKIL
naper le guna nama HARIMAU MALAYA
1.  sbb kita masih terkenang2 zaman gah bola sepak malaysia..malaya tu kan dolu2
2.  sbb kita x yakin dgn kehebatan Malaysia ke?
3.  sbb kita nie asyik nak pk ke belakang x mau ke depan? issshh
kalu lae kita kater HARIMAU MALAYSIA menagum kan lagi besh
kita dah Malaysia.. dh 1 Malaysia.. bukan 1 malaya lagi.. biarpun kita tera dolu2.. pernah qualified utk olimpik game zaman james wong, moch..,hassan sani, n lain2 tapi zaman Malaysia ni kita lagi hebat dgn nama2 baru yg digeruni.. insyaallah.. k.. jgn toleh ke belakang lagi.. sprint ke depan skuad malaysia.. walaupun kita perlu belajar dr sejarah lalu tapi kita x boleh hanya sentiasa dibayangi sejarah silam.. sbb kita 0perlu, bakal dan boleh mencipta sejarah kita sendiri.. yakin laaa
HARIMAU MALAYSIA





Sudah baca sila komen

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Template Edited By Cikgu Ma ♥ All Rights Reserved ©Aimaniman 20/12/2012