Ahmad....

February 20, 2011


Tadi pagi mama aimaniman selak2 lae METRO ahad.... belek punya belek.. sumer citer pasal bab langgar.. bab api, bab suami pilih pondan... bab xcident lagi.. bab siswa/i pekena polis... bab bakal pengantin kna buang koje... bab hargaa Huggies rm34 G***t kata murah.. kpala hotak hang pa.. 2 tahun lpas.. huggies baru 20 lebih jer.. sapa kata murah???
Selak punya selak... terbaca plak tentang sorang ahmad nie...
Dia ahmad bukan sebarang ahmad maa..
Kalau siti dari negeri **nd**Esia nie punya la susah nak dibawa masuk lae ni... %%% ni dah masuk 3 bulan mama aimaniman bayar RM3000 kat agen.. dah 3 kali tuko orang buat colling visa.. dah 3 kali bayar levi.. dah 3 kali potong nama... x masuk2 gak si 'Siti' dari n **nd**Esia ni.... tup tup meletup.. abang Ahmad plak senang2 dibawa masuk.. menggantikan 1000001 Ahmad kat negara kita...
Kalau nak kata bengang.. memang laa bengang.. sbb u all bloggers yg tak berurusan ngan 'Siti' dari negara asal Ahmad nie.. x tau betapa mengadanya depa... kita punya laa bayar mahal2 nakkan dia orang.. dia orang jual mahal plak.. mintak gaji RM800 konon.. mintak cuti lagi... tanya boleh masak.. tak.. bleh mandikan baby.. tak biasa... boleh guna mesin basuk gak reti.. boleh potong bawang.. macam mana... kpala otak depa lae... sedangkan Ahmad kat negara kita nie... yg ada SPM kurang2... gaji takat RM 500 je kat  kilang kat shah alam tue.. issshhhh.. dah laa demand pasal gaji.. pastue x reti buat apa2.. pas tu manja plak tue...
    a.  lari sbb x der makanan dalam peti ais sedangkan ada telur.. ayam mmg laae bli seminggu sekali buat stok.. kbetulan x da time tue..
b.  minta sarung tangan nak basuh berak baby!!!
c.  nangis tepi pintu, kata taangan gatal sebab x sesuai dengan air kat M'sia
issshhhh
tu tang 'Siti' *n**n***A... ni plak...
Ahmad..
issshhhh..... mama aimaniman nak cakap aaa.. jaangan dewa2 kan dia walaupun dia dr kump DEWA.. sbb kita pun apa kurangnya... cukupla dia demand.. cukupla dia eksyen pada kita...
bukan haal siti pr jer..... siti M'sia yg nak nyanyi kat negeri dia pun merayu2 macam minta sedekah..
ni kita sonang2 nak jadikan ahmad dewa.. apa hal nie....
geramnnyeeaa..
GERAM  

You Might Also Like

0 Comment

Komen mencerminkan diri kita. Segala komen yang ditulis diucapkan ribuan terima kasih. Jangan serik untuk menulis komen demi kebaikan bersama.

PING

CK Free Auto Backlink My Ping in TotalPing.com Personal Blogs
best blogs

Popular Posts

Blog Archive

Labels