Alahai Iman..

February 26, 2011

Ni dah hampir2 2 jam dahiyah.. aiman n bapak dia tdo
iman plak mula terhegeh2  mintak itu ini
so.... 
aku pun terpk nak bagi dia tengok nie


pas2 dia tak puas2 so tengok nie plak


ishh budak iman nie.. x cukup 2 nak 3... x pa lee bagi aa muka ...


dia nie.. iman nie.. dah bagi betis nak paha... ni dia last taw..


ok iman... ma nak taip n3 lain laa... upin ipin cukup aaar
boring aa ma nengok citer ekau
ok.....
he he he (3 juta X)
puas iman arie nie
coz 
aku???
layan dia......

You Might Also Like

1 Comment

  1. salam...=) laa...iman peminat tegar upin ipin yea...sama la ngan wardah,dari usia 5 bulan lagi dah kenal karakter upin ipin..skg dh pndai tgk citer upin ipin..sampaikan ummi wardah kena letak wallpaper upin ipin kat laptop..elokla tu..iman leh kwan2 ngan wardah yea..=)

    ReplyDelete

Komen mencerminkan diri kita. Segala komen yang ditulis diucapkan ribuan terima kasih. Jangan serik untuk menulis komen demi kebaikan bersama.

PING

CK Free Auto Backlink My Ping in TotalPing.com Personal Blogs
best blogs

Popular Posts

Blog Archive

Labels