AddMeFast

Klik@Lazada

nuff

Cukup beranikah aku....

Cikgu Iza | February 25, 2011 | 0 Komen |
Tentang komputer aku cukup tere
walaupun aku x belajar kat mana2 pun... aku cuba try.. aku menghadap ari2.. aku ketuk dia.. aku tekan aku pun PANDAI.....
tapi bab memandu kete napa entah aku x pandai2
sebenarnya bukan x pass test memandu.... bab test tu aku dah lama pass
tap bab berani plak x da....
 sebabnya nie lah.. hari2 aku baca kat akhbar tentang nie..
maka.. hati aku bertambah2 kecut.. aku rasa macam x konfiden apa2....rasanya budak kecik pun berani dah memandu.. kalau dibagi stering tentu dia orang nak memandu... tapi aku...hanya sebagai penumpang jer.... macam mana nak memandu????

No comments:

Post a Comment

Komen mencerminkan diri kita. Segala komen yang ditulis diucapkan ribuan terima kasih. Jangan serik untuk menulis komen demi kebaikan bersama.

nuff

SantaiEmas

CK Free Auto Backlink My Ping in TotalPing.com Personal Blogs
best blogs

Babab Ping

My Love and Cute Kids © . Designed by MaisarahSidi.com