Pages

@aimaniman |

Cukup beranikah aku....

Tentang komputer aku cukup tere
walaupun aku x belajar kat mana2 pun... aku cuba try.. aku menghadap ari2.. aku ketuk dia.. aku tekan aku pun PANDAI.....
tapi bab memandu kete napa entah aku x pandai2
sebenarnya bukan x pass test memandu.... bab test tu aku dah lama pass
tap bab berani plak x da....
 sebabnya nie lah.. hari2 aku baca kat akhbar tentang nie..
maka.. hati aku bertambah2 kecut.. aku rasa macam x konfiden apa2....rasanya budak kecik pun berani dah memandu.. kalau dibagi stering tentu dia orang nak memandu... tapi aku...hanya sebagai penumpang jer.... macam mana nak memandu????

Sudah baca sila komen

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Template Edited By Cikgu Ma ♥ All Rights Reserved ©Aimaniman 20/12/2012