Pages

@aimaniman |

Aksi bertudung



Tengok tarikh pict tue... 9.10.09... napa yee???
makna dah nak masuk 2 tahun dah gambar terakhir aksi bertudung iman yg dapat mama snap... punya la susah nak suruh iman bertudung... sampai nak masuk taska pun cancel 
sbb dia x mau bertudung.. almaklumlah.. taska abim kene pakai tudung.. 
alahai anak mama nie... sebenarnya iman cute la kalau pakai macam ni... betul.. mama tak tipu laa..
sbb tu sekarang nie aku cuba buatkan dia baju maxi atau jubah seluar ikut trend sekarang... biar dia suka sikit pakai baju yg sopan2... almaklumlah zaman sekarang macam2 kisah seram yang kita baca kan....


Sudah baca sila komen

2 comments:

eraerzarusli said...

comel!!

betul..mcm2 pesen tah apa2 bdk skrg. risau anak2 kita terikut-ikut..

vidadarisakura said...

comel ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Template Edited By Cikgu Ma ♥ All Rights Reserved ©Aimaniman 20/12/2012