lazada

nuff

Aksi bertudung

Cikgu Iza | March 18, 2011 | 2 Komen |


Tengok tarikh pict tue... 9.10.09... napa yee???
makna dah nak masuk 2 tahun dah gambar terakhir aksi bertudung iman yg dapat mama snap... punya la susah nak suruh iman bertudung... sampai nak masuk taska pun cancel 
sbb dia x mau bertudung.. almaklumlah.. taska abim kene pakai tudung.. 
alahai anak mama nie... sebenarnya iman cute la kalau pakai macam ni... betul.. mama tak tipu laa..
sbb tu sekarang nie aku cuba buatkan dia baju maxi atau jubah seluar ikut trend sekarang... biar dia suka sikit pakai baju yg sopan2... almaklumlah zaman sekarang macam2 kisah seram yang kita baca kan....

2 comments:

  1. comel!!

    betul..mcm2 pesen tah apa2 bdk skrg. risau anak2 kita terikut-ikut..

    ReplyDelete

Komen anda amat dihargai. Sila komen lagi.

nuff

SantaiEmas

CK Free Auto Backlink My Ping in TotalPing.com

Babab Ping

My Love and Cute Kids © . Designed by MaisarahSidi.com