Offer @ Lazada

>

nuff

Celoteh Aiman Kecoh

Cikgu Iza | March 19, 2011 | 0 Komen |
 ni gambar masa bezday aiman.. bukan yg buka periuk nasi yer... bukan yg baru nak bersila... aiman yang kaki kanannya melunjur tue... 5.11.08 dob .. so 5.11.10.. masa pic ni disnap umo dia dah 2 tahun.. masa nie mama seram+kecut+++++ coz masa ni aiman kalau nak kira butir yang dia cakap boleh dikira pakai jari manusia tak payah guna dua2 tangan!!! kakak dia plak cakap nak dikira butir2nya kena ulang jari kaki tangan 200 XX... Bayangkan lae hati mana tak kecut, anak dah umo 2 tahun tapi x banyak perbendaharaan kata lagi.. 
mula la mama terpikir macam2 :
Sebenarnya apa yang mama pikir.. nak tau? jom klik lagi...

  • dulu masa iman umo setaun mama duduk sama2 tengok dibo2..tengok mickey mouse.. tengok little enstein dan banyak lagi sambil mama ajukkan suaranya dan ajak iman cakap juga
  • tapi.. masa aiman besar iman.. umo dari baby sampai setaun lebih bibik yang besarkan dia
  • mama bila ada bibik .. mama lepas tangan... tu yang jadinya aiman x banyak benda nak cakap.. kesian dia..
tapi... pagi tadi...
mama suka...
mama suka..
  1. aiman jerit2 keta abah.. keta abah keta abah.. dengan pelat dia... macam lae mama x nampak abah dia balik.. tp yg penting mama suka aiman dah mula nak berinteraksi
  2. aiman dengan pelat suara dia datang dengan bola kecik.. satit..satit..iup.. fuh fiuh.. tersembur air liur dia kat bola..
  3. mama x faham.. mama tiup kaki aiman.. dia masih kata satit.. mama tiup tangan.. masih satit.. mama tiup kepala.. masih satit... 
  4. rupa2nya.. aiman naak baagi tau.. bola yang dia baling.. terkena kaki kipas.. bola tu sakit.. so dia tiup bola tu supaya tak sakit!!!!
Hai anak mama... walaupun belum petah bercakap tapi mama bangga kerana nilai kasih sayang mekar menebal dalam jiwa aiman.. mogaa aaiman menjadi anak lelaki mama yang penyayang pada mama, abah, kakak, adik, nyenyek.. atuk... pakcik2.. makcik... sumer kawan.. dan yang penting.. sayang pada diri aiman sendiri.. 
jangan buat benda tak betul macam gambar tu 
demi masa depan aiman nanti 
aiman penyayang pada mrs right aiman.. k
 macam nie.. he hee

nuff

SantaiEmas

CK Free Auto Backlink My Ping in TotalPing.com

Babab Ping

My Love and Cute Kids © . Designed by MaisarahSidi.com