Klik@Lazada

nuff

AFB Feeds

Lawak Boy atau Girl?? (2)

Cikgu Iza | March 22, 2011 | 0 Komen |

Sis Nad... sis terrer la sbb bleh teka... tapi cuba lagi sekali yer..
oleh sebab sis nad dah dapat teka lawak B @ G .. so mama aimaniman nak buat versi 2 plak..
cuba teka gambar aimaniman kat bawah ni plak yer... alaa klik http:// bawah nie... haa pandai dier...... 


ni stiky n3 so bleh teka lama2.. 
Kalau telek2 gambar nie... mana satu boy mana satu girl atau kedua2nya girl atau kedua2nya boy.... 
mama aaimaniman tanya sbb setiap kali keluar berjalan mesti orang tanya
  • kembar ke
  • perempuan ke nie..
  • tiga2 anak perempuan ke..
isshhh.. nak suruh mama tempek  ni kee.... tak da lee sebenarnya anak mama 2 pempuan sorang lelaki   yang 1st ngan 2nd macam ni la.. lebih kurang sebaya.. yg 3rd masih .....
haaa... sekarang dah tau sorang boy n sorang tu girl tapi kan tapi kan ... yang mana perempuan yang mana boy yg mana girl?

CUBA TEKA...




No comments:

Post a Comment

Komen mencerminkan diri kita. Segala komen yang ditulis diucapkan ribuan terima kasih. Jangan serik untuk menulis komen demi kebaikan bersama.

nuff

SantaiEmas

CK Free Auto Backlink My Ping in TotalPing.com Personal Blogs
best blogs

Babab Ping

My Love and Cute Kids © . Designed by MaisarahSidi.com