AddMeFast

Klik@Lazada

nuff

Aku Terselit dan Tersepit

Cikgu Iza | April 05, 2011 | 0 Komen |
Semalam aku bawa budak2 bomba untuk ujian pemilihan kadet bomba p perkhemahan bomba peringkat negeri kat hulu selangor 00ppss lupa deh kat mana... pada 22 April nanti.... aku bawa zulhelmi, syahir..budak krs tapi mati2 minta aku bawa gak sbb dia nak sijil .. aku paham budak form 5 kene ada sijil utk dapat 10% markah koku.. so aku bawak dia, pastu aku bawak hafiz dan diana budak form 1 dan form 2.. pastue farah form 4 dan hasyidah form 5... aku tau masa bawa shida aku akan 'potong line' team netball.. aku lupa yg pemilihan ini utk pingkat negeri so 50-50 dapat masuk.. aku ingat lpas semalam abis dah so syidah dapat terus ngan team netball.. tapi malangnya..opps syukur alhamdulillah sbb dalam 200 lebih kadet, syidah termasuk dalam 36 kadet yang terpilih tok perkhemahan negeri.. aku suka berbaur sedih sbb aku dah potong line team netball.. syidah captain.. so cam ne team netball sekolah tanpa syidah.. bila aku tanya syidah nak masuk perkhemahan sbb tu sijil negeri.. netball x tau lagi nak lepas daerah ke tak.. n track record sekolah nie, x pernah lepas pun pingkat daerah.. so syidah nak p pkhemahan negeri gak.. aku mula x senang duduk.. aku tersepit dan terselit.. antara bangga ngan syidah ngan sikap aku yg penting diri sendiri .. ambik captain netball yg kawan sendirik latih... kalu semua rakan blog camne..???

No comments:

Post a Comment

Komen mencerminkan diri kita. Segala komen yang ditulis diucapkan ribuan terima kasih. Jangan serik untuk menulis komen demi kebaikan bersama.

nuff

SantaiEmas

CK Free Auto Backlink My Ping in TotalPing.com Personal Blogs
best blogs

Babab Ping

My Love and Cute Kids © . Designed by MaisarahSidi.com