Pages

@aimaniman |

Imanku dulu dan sekarang..

Ni gambar iman dengan wafiq masa umur mereka 2 tahun setengah..... mandi pun nak bersama2..tapi iman steady ngan muka seposen dia wafiq plak macam malu2 kucing.. ni masa umur mereka 4 tahun 2 bulan... masih rapat tapi dah tau malu2.. tapi wafiq masih bersikap gentlemanboy..jadi ultramanboy penyelamat iman....

ni baby dahiyah time 1-2 bulan

tak sangka pejam cilik 23x.. anak mama baby dahiyah dah 5 bulan..
muka dah jadi macam amoi la pulak..
cuma yg x bessnya walaupun pp amoi mama nie melayut..
time injection 6 bulan aritu berat dia turun 0.2 kg.. so next month kene jumpa nurse lagi lae...
ni sumer sbb abg aiman aaa... dia p pusingkan laras kat penimbang baby..
tapi x pa.. asal baby dahiyah chat, mama suker

Sudah baca sila komen

2 comments:

Eyrique Ettiqaz. said...

tersalah sangka bila tgk tajuk..ingatkan beza antara thp iman anda dulu dan skrg tp rupa2nya pasal anak2..tipah tertipu bang...hehe

sop said...

comel nyer :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Template Edited By Cikgu Ma ♥ All Rights Reserved ©Aimaniman 20/12/2012