Klik@Lazada

nuff

AFB Feeds

Imanku dulu dan sekarang..

Cikgu Iza | April 15, 2011 | 2 Komen |
Ni gambar iman dengan wafiq masa umur mereka 2 tahun setengah..... mandi pun nak bersama2..tapi iman steady ngan muka seposen dia wafiq plak macam malu2 kucing.. ni masa umur mereka 4 tahun 2 bulan... masih rapat tapi dah tau malu2.. tapi wafiq masih bersikap gentlemanboy..jadi ultramanboy penyelamat iman....

ni baby dahiyah time 1-2 bulan

tak sangka pejam cilik 23x.. anak mama baby dahiyah dah 5 bulan..
muka dah jadi macam amoi la pulak..
cuma yg x bessnya walaupun pp amoi mama nie melayut..
time injection 6 bulan aritu berat dia turun 0.2 kg.. so next month kene jumpa nurse lagi lae...
ni sumer sbb abg aiman aaa... dia p pusingkan laras kat penimbang baby..
tapi x pa.. asal baby dahiyah chat, mama suker

2 comments:

  1. tersalah sangka bila tgk tajuk..ingatkan beza antara thp iman anda dulu dan skrg tp rupa2nya pasal anak2..tipah tertipu bang...hehe

    ReplyDelete

Komen mencerminkan diri kita. Segala komen yang ditulis diucapkan ribuan terima kasih. Jangan serik untuk menulis komen demi kebaikan bersama.

nuff

SantaiEmas

CK Free Auto Backlink My Ping in TotalPing.com Personal Blogs
best blogs

Babab Ping

My Love and Cute Kids © . Designed by MaisarahSidi.com