Pages

@aimaniman |

Join GA Azian

nor azian iskandar Nak cuba join GA azian ni la sbb syarat x susah.. sempat lagi kot sbb tarikh tutup 13 april.. ni dah 11.04.11.. x pa yg penting.. cube
Nak join GA ni sebab
Suka tengok hadiahnya.. boleh letak mentos yg aiman suka
Bess la hadiahnya .. boleh letak duit syiling biar iman boleh blajar mengira
Seronok dapat hadiah cam tu sbb .. boleh letak brooch mama x le ilang bila pagi2...
Gila2 suka hadiah tu sbb .. memang suka kalau dapat hadiah.. rasa macam dunia ana yang punye..!!
ni la hadiahnya..
selain daripada dok atas meja makan atau kat dapur hadiah azian ni banyak kegunaannya
sebab tu nak join GA ni biar boleh la mama, aiman dan iman anak mama guna..
kan berharga hadiah ni kan kan.. selain cantik tapi banyak kegunaannya..

Sudah baca sila komen

1 comment:

azian said...

hehehheeh...
alololo...byk betul kegunaannya...heheheh...mmg kreatif...tunggu ye pemenangnya....heheheh...tq join GA saya...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Template Edited By Cikgu Ma ♥ All Rights Reserved ©Aimaniman 20/12/2012