Pages

@aimaniman |

Kamera Olympus Aku

Olympus FE-26 Digital Camerani la kamera baru aku.. harganya RM499 tapi dapat RM430++.. lupa plak harga sebenarnya.. nak cerita satu je.. sebelum nie kamera mama BenQ yang harga seratus - dua ratus ++ je.. yang digital gak tapi x da zoom ke apa2 fungsi canggiih.. asal buka.. pastu klik..yang kamera baru  ni susahnya bukan main sebab:
1. tak boleh buka depan Iman.. nanti dia nak.. so x boleh laa guna kat rumah/masa ada Iman.. so bila nak guna?  isshh..
2. fungsi yg sofistikated (malu je).. buat mama aimaniman rasa malas nak guna.. kan senang kalau klik je x payah nak setting tang gelap la, tang imej bergerak la.. ntah la
jadinya sekarang nie..
mama aimaniman guna  yg merah tu mama aimaniman punya.. haa guna ni je laa tok amik gambar.. pas tu aksesori usb port nak sambung ke pc dah x der.. nak guna kad reader smua jenis sd.. so guna bluetooth.. jadi beli kamera pun x guna sbb masih guna hp gak.. jeng jeng jeng..


Sudah baca sila komen

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Template Edited By Cikgu Ma ♥ All Rights Reserved ©Aimaniman 20/12/2012