AddMeFast

Klik@Lazada

nuff

lAGI GAMBAR MASA PERTANDINGAN PANTUN

Cikgu Iza | April 03, 2011 | 0 Komen |

Sebenarnya bukan nak cerita tentang pantun sangat2 sebab benda dah kalah buat pa nak ingat2kan
Ni sebenarnya mama aimaniman baru je lepas siap buat laporan tang pertandingan tue.. nak antar kat smk(p) kapar,,sebab nak jimat dakwat.. so edit aa gambar guna photoscape dah edit tu.. x aci lae kalau tak bagi orang lain tengok.. sbb tu lae tempek kat sini gak.. sebenarnya kalau edit guna photoscape tu dapat aa jimat kann,,.. sebab berapa banyak gambar mama aimaniman jadikan du muka surat je.. kan senang, mudah dan jimat... sambil belajar guna sambil lae mama siapkan kerja... k

No comments:

Post a Comment

Komen mencerminkan diri kita. Segala komen yang ditulis diucapkan ribuan terima kasih. Jangan serik untuk menulis komen demi kebaikan bersama.

nuff

SantaiEmas

CK Free Auto Backlink My Ping in TotalPing.com Personal Blogs
best blogs

Babab Ping

My Love and Cute Kids © . Designed by MaisarahSidi.com