Pages

@aimaniman |

lAGI GAMBAR MASA PERTANDINGAN PANTUN


Sebenarnya bukan nak cerita tentang pantun sangat2 sebab benda dah kalah buat pa nak ingat2kan
Ni sebenarnya mama aimaniman baru je lepas siap buat laporan tang pertandingan tue.. nak antar kat smk(p) kapar,,sebab nak jimat dakwat.. so edit aa gambar guna photoscape dah edit tu.. x aci lae kalau tak bagi orang lain tengok.. sbb tu lae tempek kat sini gak.. sebenarnya kalau edit guna photoscape tu dapat aa jimat kann,,.. sebab berapa banyak gambar mama aimaniman jadikan du muka surat je.. kan senang, mudah dan jimat... sambil belajar guna sambil lae mama siapkan kerja... k

Sudah baca sila komen

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Template Edited By Cikgu Ma ♥ All Rights Reserved ©Aimaniman 20/12/2012