Klik@Lazada

nuff

AFB Feeds

SMS si'bodoh' pada si'hampas'

Cikgu Iza | April 17, 2011 | 0 Komen |
Niii transkripsi sms si'bodoh' pada si'hampas'.. x edit langsung yer
si'bodoh':  salam..tolongla jangan senyap saja saya dah puas menunggu, tolong pulangkan deposit sy 3 ribu krn sy dah x sanggup tunggu lagi, hanji seminggu tp dah masuk 4 bulanbibik blum ada lagi, adik saya dapat bibik dlm masa 2 minggu sj x ada pun masalah mou..so sy mahu deposit sy segera    14:04
si'hampas':  maaf ya.. sy driving kat kl.. nanti sy cal       14:04
si'hampas':  maaf..phone sy under repaid..br dapat ganti phone..colling visa dah ok..masalah orang yg urus di sana mati mengejut..insiden..tolong bagi sy masa bulan 5 ni sy akan gi ke indon.. kalau colling visa awak tak dpt diuruskan..sy akan buat pembatalan di sana dan pulangkan duit..tapi awak tolong bg masa pd sy..sy usahakan....    15:04
si'bodoh':  ya ke..ok,sy tunggu sampai akhir bln 5, kalau masih x ada sy x mau tunggu lg, sy mahu pulang duit..15:04
lepas tu si'bodoh' telepon suami dan sumai marah2 suruh sms balik, so ni smsnya..
si'bodoh':  maaf, suami sy x setuju utk tunggu lagi, lagipun dah terlalu lama kami tunggu, sy takut tunggu dua bulan lg pun x ada juga, so tolong sangat2 pulang duit sy terus, sy x sanggup tunggu, lg pun knapa suami sy call puan x jawab, tolongla jgn sbb puan sy suami isteri gaduh...tolong pulang duit sy terus, esok suami akan ambil atau kami akan bertindak sepatutnya.. 15:04
lepas tu ada 4 kali sms seropa dari si'bodoh' pada si'hampas' sbb sms x dilayan..
si'hampas':  awak yg tak faham..sy dah balas sms awak tadi dan awak dah balas.. jd sy rasa di sini tak payah sy nak call lagi..maaf..   15:04
si'bodoh':  sy balas sblom berbincang, jd lpas bincg sy rs ada unsur alasan direka reka.. sy sms bnyk kali x dijawab,suami call pun x dijawab.. bila jwb kata sy x faham.. seolah2 sy minta hak tu salah tp puan yg x bagi bibik lpas lima bulan x salah.. lg pun kalau hp rosak sbg agen tentu puan kena berurusan, x kan x boleh bli hp baru, jgn jadikan alasan hp rosak penutup x dapat sediakan bibik.. kalau puan bertggjawab tlg jelas pd suami.. dan angkat bila fia call...  15:04
si'hampas':  mcm ni la sy pun tak nak bergaduh.. esok mlm kita jumpa dan sy akan bw semua document termasuk contack org yg uruskan di sana.. lpas tu awak uruskan sendiri ok.. beritahu dgn hubby u
si'bodoh':     15:04
si'bodoh':  tolong ye, kita berurusan sampai bibik tiba di tangan sy... kalau gitu baik sy jd agen... tolong jgn berdolak dalik..  15:04
ni sumer sms semalam... kes ni berlaku sejak 10.12.10.. masa tu si'bodoh' bank in duit kat si'hampas' sebanyak rm3000 dengan janji seminggu je dapat bibik.. lepas seminggu x dapat dia minta tangguh 2 minggu lpas 2 minggu x dapat dia kata bibik x mau keja krn anak bibik patah kaki.. batal bibik 1 buat colling visa bibik 2.. lpas tu 3 bulan berlalu.. sms x jawab.. kalau jawab pun sekali je kata masalah mou... dan tu lah sms terakhir pd 14 dan 15.04.11
so kalau anda baca .. tolongla apa yg 
si'bodoh' perlu buat??

No comments:

Post a Comment

Komen mencerminkan diri kita. Segala komen yang ditulis diucapkan ribuan terima kasih. Jangan serik untuk menulis komen demi kebaikan bersama.

nuff

SantaiEmas

CK Free Auto Backlink My Ping in TotalPing.com Personal Blogs
best blogs

Babab Ping

My Love and Cute Kids © . Designed by MaisarahSidi.com