Pages

@aimaniman |

Terima Kasih Cikgu dan Selamat Hari Guru 2011

Tak da sapa nak ucap.. so mama aimaniman ucapkan pada diri sendiri "Selamat Hari Guru, Cikgu"...
Walaupun n3 nie dah basi.. tapi x pa lee.. ni baru ada masa nak tulis pasal Hari Guru kat sekolah 
mama aimaniman
Sambutannya sederhana je.. tapi tetap meriah dan special kerana sambutan pada tahun nie dikendalikan oleh budak2 kadet bomba... puas dah mama aimaniman kecut perut dua minggu memikirkan mampu tak.. tapi akhirnya budak2 kadet bomba menunjukkan komitmen yang maha jitu.. so kredit untuk korang.. sumernya bess.. sume cigu kata bess.. syarfa n diana kredit jd pengacara yg baik.. naim lafaz ikrar ok.. naim n azzran walaupun kene berlari nak naikkan bendera n ikrar tapi mampu buat terbaik.. fatin, syidah, firdaus, sufi, zul, n de gang (sumer gang kawad) tq so so so much sbb buat yang terbaik...
Walaupun x dapat sambut kat kerusi cigu2 tapi mama aimaniman rasa lega.. sumernya berkahir dengan baik n lancar.. kredit pada budak bomba n kredit pada baju uniform baru sekolah...
cantikkan cigu2 pada hari cigu,,,,,
cuma yang pilunya
1. 2 orang cigu lemas kat trengganu
2. 1 cigu nahas kereta bertembung bas
tu yang mama baca kat metro semalam...
innalillahiwainnailahirajiun..
jasa cigu x kan dilupa.. bak kata pepatah..
harimau maati meninggalkan belang 
cigu mati meninggalkan jasa..
amin..

Sudah baca sila komen

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Template Edited By Cikgu Ma ♥ All Rights Reserved ©Aimaniman 20/12/2012