Klik@Lazada

nuff

Gelojohkah aku?

Cikgu Iza | June 21, 2011 | 0 Komen |

Gelojoh sangat ke aku?
Tu yang aku nak tanya..... bukannya gelojoh bab makan taw..
aku gelojoh menukar2 sana sini kat blog nie sampai aku dah tak tau cam ne nak puaskan hati aku sendiri
semalam template blog ni lain
hari ni lain.. tapi cerah aa sikit banding semalam macam gerhana jer..
ni sumer sbb aku klik blog ... korang klik aa yg ada kat atas blog ni blog leelou kot...
kmudian sumer ni mama aimaniman jumpa kat blog akutipusajelorr.blogspot.com... blog anak sedaraku
azfarinayasmin... jom terjah?
tapi jawab aaaa
gelojohke mama aimaniman nieh?

No comments:

Post a Comment

Komen mencerminkan diri kita. Segala komen yang ditulis diucapkan ribuan terima kasih. Jangan serik untuk menulis komen demi kebaikan bersama.

nuff

SantaiEmas

CK Free Auto Backlink My Ping in TotalPing.com

Babab Ping

My Love and Cute Kids © . Designed by MaisarahSidi.com