Pages

@aimaniman |

Gelojohkah aku?


Gelojoh sangat ke aku?
Tu yang aku nak tanya..... bukannya gelojoh bab makan taw..
aku gelojoh menukar2 sana sini kat blog nie sampai aku dah tak tau cam ne nak puaskan hati aku sendiri
semalam template blog ni lain
hari ni lain.. tapi cerah aa sikit banding semalam macam gerhana jer..
ni sumer sbb aku klik blog ... korang klik aa yg ada kat atas blog ni blog leelou kot...
kmudian sumer ni mama aimaniman jumpa kat blog akutipusajelorr.blogspot.com... blog anak sedaraku
azfarinayasmin... jom terjah?
tapi jawab aaaa
gelojohke mama aimaniman nieh?

Sudah baca sila komen

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Template Edited By Cikgu Ma ♥ All Rights Reserved ©Aimaniman 20/12/2012