Pages

@aimaniman |

JJ membe's card day

Hari ni nak buat en3 pasal jumaat 24 hb lepas.. lambat buat sbb x da masa nak uplod gambar
sebenarnya gambar x banyak sbb frust.... punyaa susah nak cr paking kat JJ bukit raja tue... fuih....
last2 mama cr tempat duduk n amik gambar budak2 ni je... 
yg untung gajah kat luar pintu jj tu sbb dua round dapat makan dengan aiman n iman.....
gambar buku mengetop tu satu2nya benda yg mama beli...
tu pun mmg kene beli sbb nak jd kan buku wajib baca untuk LADAP..
rase2nya boleh ke buku ni jd bahan bacaan utuk ladap ek... taun lpas kna baca 2 buku
tapi taun ni sebuah je sbb satu dah diganti ngan erata Interlok....

Sudah baca sila komen

No comments:

 
Template Edited By Cikgu Ma ♥ All Rights Reserved ©Aimaniman 20/12/2012