Pages

@aimaniman |

Cute tak Iman

cutenya iman anak mama...

puas dah mama usha kat internet.. last2 mama 'jumpa' baju ni kart plaza PKNS aduih apa lagi mama pun 'songlap' buat iman.. blum bayar lagi tapi mama x pduli, mama nak iman cuba gak dulu.. cantik kan iman???

ni iman ngan hp baru dia... dia suka sangat amik gambar so mama blikan aaa hp samsung nieh...

 napa iman.. plik tengok apa tu???

Iman kenyang ke.. puas hati ke suka hati nie... cuba agak...

Haaaa.. ni laa gambar2 yg sempat mama snap masa p PAC & PPKNS pagi tadi... seronok gak dapat jalan2 ngan anak dara mama sorang nieh... penat kaki x terasa bila tengok iman puas hati dapat HP n mama puas dapat baju yg mama nak sangat iman pakai...cute tak anak mama?

Sudah baca sila komen

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Template Edited By Cikgu Ma ♥ All Rights Reserved ©Aimaniman 20/12/2012