lazada

nuff

Rasa nak nangis la pulak

Cikgu Iza | July 21, 2011 | 1 Komen |
saya doodle 12
Followers segalanya buat mama
 
oleh sebab tu mama tawarkan dua tudung ni buat follower mama yang bertuah...
Sepanjang weekend sampai nak masuk weekend baru.. x da sapa pun yang nakkan tudung nih
cuma ada satu komen tuw pun bukan nak tudung pon cuma 1 yg manis je...

Blogger FarhanahAdzlan said...

ini kontest ek..klau ye..gud lak k..=)
July 20, 2011 11:42 PM
so 
s0
so
so
so
mama buat keputusan nak delete aar n3 nieh dan tak jadi aaa nak offer apa2...
lagipon follower mama pun x nampak penambahan yang memberangsangkan.. dalam seminggu cuma tambah 2 je..
so
so
so
n3 ni batal dan tudung nie pon x menjadi hak sesapa
sbb dah kata nak bagi.. x baik amik balik
so
so so
so
mama akan wrap lawa2 cun2 cantik2.. mama nak bg sebagai tudung raya kat...
insan yang sedar akan wujudnya n3 ni.. dengan satu2nya simanis tok n3 mama nieh

Blogger FarhanahAdzlan said...

ini kontest ek..klau ye..gud lak k..=)
July 20, 2011 11:42 PM
tunggu,,,,,,

1 comment:

  1. jangan la nangis...kita nk p terjah tudung free pn sibuk...huhuhu..tahniah buat yg dpt tudung free 2...tp tudung 2 mmg cantik la...huhuh

    ReplyDelete

Komen anda amat dihargai. Sila komen lagi.

nuff

SantaiEmas

CK Free Auto Backlink My Ping in TotalPing.com

Babab Ping

My Love and Cute Kids © . Designed by MaisarahSidi.com