Pages

@aimaniman |

Berbuka bersama Beautiful menyelerakan


eh.. sachet apa ni... mama tak makan apa2 makanan tambahan pun.. tapi amat menyelerakan berbuka ni
Buat pengetahuan semua, berbuka walaupun sedikit aja tapi amat menyelerakan jika fikiran kita tenang,..  Kenapa fikiran mama tenang?.. Biasalah kalau hati gembira, tentu fikiran tenang kan? Jadi mama nasihatkan.. jika fikiran tak tenang, carilah alternatif berkesan untuk menenangkan fikiran kacau bilau ni... Fikiran mama tenang kerana....

haaaa... taw dah? tu laa.. 
mama dah ada alternatif berkesan nak buang segala lemak yang bertepek di badan mama ni...
jom la guna PB...



Sudah baca sila komen

5 comments:

~izan~ said...

oo korset yer hehe..

mmg beautiful la raya nnt kan hehe

QueeN TerataI said...

dah berubah wajah ker? hehehehehe nice!

pCL [p@kcikLie] said...

sesuai dgn namanya ..memang beautiful lah mama nanti ni...salam kunjung balas dari PCL. TQ.

Umie Artoqiemie said...

umie kurus dah ni. kah3..

lizz said...

wah, cantik masa hari raya nnti mesti seronok!!hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Template Edited By Cikgu Ma ♥ All Rights Reserved ©Aimaniman 20/12/2012