Berbuka bersama Beautiful menyelerakan

September 29, 2011


eh.. sachet apa ni... mama tak makan apa2 makanan tambahan pun.. tapi amat menyelerakan berbuka ni
Buat pengetahuan semua, berbuka walaupun sedikit aja tapi amat menyelerakan jika fikiran kita tenang,..  Kenapa fikiran mama tenang?.. Biasalah kalau hati gembira, tentu fikiran tenang kan? Jadi mama nasihatkan.. jika fikiran tak tenang, carilah alternatif berkesan untuk menenangkan fikiran kacau bilau ni... Fikiran mama tenang kerana....

haaaa... taw dah? tu laa.. 
mama dah ada alternatif berkesan nak buang segala lemak yang bertepek di badan mama ni...
jom la guna PB...


You Might Also Like

5 Comment

  1. oo korset yer hehe..

    mmg beautiful la raya nnt kan hehe

    ReplyDelete
  2. dah berubah wajah ker? hehehehehe nice!

    ReplyDelete
  3. sesuai dgn namanya ..memang beautiful lah mama nanti ni...salam kunjung balas dari PCL. TQ.

    ReplyDelete
  4. wah, cantik masa hari raya nnti mesti seronok!!hehehe

    ReplyDelete

Komen mencerminkan diri kita. Segala komen yang ditulis diucapkan ribuan terima kasih. Jangan serik untuk menulis komen demi kebaikan bersama.

PING

CK Free Auto Backlink My Ping in TotalPing.com Personal Blogs
best blogs

Popular Posts

Blog Archive

Labels