lazada

nuff

Berbuka bersama Beautiful menyelerakan

Cikgu Iza | September 29, 2011 | 5 Komen |

eh.. sachet apa ni... mama tak makan apa2 makanan tambahan pun.. tapi amat menyelerakan berbuka ni
Buat pengetahuan semua, berbuka walaupun sedikit aja tapi amat menyelerakan jika fikiran kita tenang,..  Kenapa fikiran mama tenang?.. Biasalah kalau hati gembira, tentu fikiran tenang kan? Jadi mama nasihatkan.. jika fikiran tak tenang, carilah alternatif berkesan untuk menenangkan fikiran kacau bilau ni... Fikiran mama tenang kerana....

haaaa... taw dah? tu laa.. 
mama dah ada alternatif berkesan nak buang segala lemak yang bertepek di badan mama ni...
jom la guna PB...


5 comments:

  1. oo korset yer hehe..

    mmg beautiful la raya nnt kan hehe

    ReplyDelete
  2. dah berubah wajah ker? hehehehehe nice!

    ReplyDelete
  3. sesuai dgn namanya ..memang beautiful lah mama nanti ni...salam kunjung balas dari PCL. TQ.

    ReplyDelete
  4. wah, cantik masa hari raya nnti mesti seronok!!hehehe

    ReplyDelete

Komen anda amat dihargai. Sila komen lagi.

nuff

SantaiEmas

CK Free Auto Backlink My Ping in TotalPing.com

Babab Ping

My Love and Cute Kids © . Designed by MaisarahSidi.com