AddMeFast

Klik@Lazada

nuff

Hotlink Tiket Panas Ramadhan Beautiful la..

Cikgu Iza | October 01, 2011 | 1 Komen |

bangga?? kenapa... lagi bangga kalau bercakap dengan hp guna beautiful
Bertambah cun kalau pagi syawal berbusana kaftan ni

campaign image

Lepas tuw barulah bergayut guna hp canggih baru beli tu...Biasanya berapa caj seminit kita gunakan hp?  Bayangkan kalau kita bercakap selama 50 minit? Almaklum bulan2 nak raya ni, tentulah nak wish tersayang dengan ucapan yang panjang berjela2.. Lepas tu tentu kita nak bersms dengan dia juga, sanggup tak tidur malam kan? Kira sms tuw macam ubat rindu paling mujarab!! Tapi pada masa yang sama duit kita dah berabis untuk raya.. cam ne ni??? tak pa tentu ada jalan penyelesaiannya taw.. nak taw apa? klik kat bawah ni untuk sambung cerita..


mudah cerita tekan sini je.../
kalau tak dapat... tekan sini pulak... syaratnya jangan mudah putus asa
Tak dapat juga? alaa la laaa jangan la menangis.. cuba tekan sini pulak yer....

1 comment:

cik xeyrah said...

dh follow akak :)

Post a Comment

Komen mencerminkan diri kita. Segala komen yang ditulis diucapkan ribuan terima kasih. Jangan serik untuk menulis komen demi kebaikan bersama.

nuff

SantaiEmas

CK Free Auto Backlink My Ping in TotalPing.com Personal Blogs
best blogs

Babab Ping

My Love and Cute Kids © . Designed by MaisarahSidi.com