AddMeFast

Klik@Lazada

nuff

Iman Penentu Balik Raya 2011

Cikgu Iza | October 02, 2011 | 2 Komen |

Kepada semua blogger, aimaniman nak ucapkan selamat hari raya.. campur esok ada 10 hari lagi menjelang 1 syawal..Macam taun2 lepas, kena selang seli la nak beraya kat mana.. bab ni yang mama cuak sikit.. sebab bagi mama rumah mak mama 1st choice dalam hidup mama tapi abah pun ada mak dia jugak.. so kene osom lae..Taun ni pilihan semua di tangan iman.  Dulu2 iman x faham lagi, taun ni iman dah boleh diajak bagi pendapat.  Rasa-rasanya taun ni mama balik mana beraya? nak taw.. tekanlah iman penentu. balik raya mana kat bawah ni..
Iman  :  iman nak balik rumah nenek talela ngan tok ajis
mama cium pipi iman... abah plak masam kelat je muka dia...
almaklum, iman pilih rumah nenek talela dan tok ajis bukan atuk & nenek tekam..
apa2 hal pun raya ke-4 nanti kita orang sampai tekam ye nek, tok...




2 comments:

ziraziz said...

ni mst mama iman dh bg 'upah' dulu kat iman.. hehe...

aimaniman said...

tak taw lae.. upah cubit koot.. x da lae,.. anak2 mmg rapat ngan nenek johor sbb mereka selalu datang, time pantang pon nenek jhr yg jaga so ada aura jhr koot

Post a Comment

Komen mencerminkan diri kita. Segala komen yang ditulis diucapkan ribuan terima kasih. Jangan serik untuk menulis komen demi kebaikan bersama.

nuff

SantaiEmas

CK Free Auto Backlink My Ping in TotalPing.com Personal Blogs
best blogs

Babab Ping

My Love and Cute Kids © . Designed by MaisarahSidi.com