Pages

@aimaniman |

Kasihannya, Pengantin Baru Ada Bisul



Meriahnya pengantin korang..
Tapi ada sesuatu yang pelik pada majlis pengantin ni.. apa yang peliknya? jom klik lagi...
Sori la Que dan pengantin baru yang lain kat atas ni, mama google gambar kamu
Mama musykil sama ada semua pengantin baru ni berbisul ke di ponggong masing-masing?
Nenek kata, kalau duduk atas bantal nanti bontot ada bisul, ya ke mak.. tanya Iman
Mama : ????



Sudah baca sila komen

5 comments:

Freaky said...

hehehe bole naik bisul ke ? :D

Wanz Mejuez said...

orang dulu dulu kata mcm tu... hehehe

ziraziz said...

a,ah kn...org dulu2 mmg xbg duduk ats bantal...takut tmbuh bisul...hehe..

rozeeta rashid said...

haha.. ye tak ye jugak kan.. tp org dulu2 cakap tu btul ke.. hehe..

mama rifQy said...

hahahhahaa..kelakar..mmg la kan..padahal tak nak bantal rosak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Template Edited By Cikgu Ma ♥ All Rights Reserved ©Aimaniman 20/12/2012