Klik@Lazada

nuff

AFB Feeds

Kasihannya, Pengantin Baru Ada Bisul

Cikgu Iza | October 03, 2011 | 5 Komen |


Meriahnya pengantin korang..
Tapi ada sesuatu yang pelik pada majlis pengantin ni.. apa yang peliknya? jom klik lagi...
Sori la Que dan pengantin baru yang lain kat atas ni, mama google gambar kamu
Mama musykil sama ada semua pengantin baru ni berbisul ke di ponggong masing-masing?
Nenek kata, kalau duduk atas bantal nanti bontot ada bisul, ya ke mak.. tanya Iman
Mama : ????


5 comments:

  1. hehehe bole naik bisul ke ? :D

    ReplyDelete
  2. orang dulu dulu kata mcm tu... hehehe

    ReplyDelete
  3. a,ah kn...org dulu2 mmg xbg duduk ats bantal...takut tmbuh bisul...hehe..

    ReplyDelete
  4. haha.. ye tak ye jugak kan.. tp org dulu2 cakap tu btul ke.. hehe..

    ReplyDelete
  5. hahahhahaa..kelakar..mmg la kan..padahal tak nak bantal rosak

    ReplyDelete

Komen mencerminkan diri kita. Segala komen yang ditulis diucapkan ribuan terima kasih. Jangan serik untuk menulis komen demi kebaikan bersama.

nuff

SantaiEmas

CK Free Auto Backlink My Ping in TotalPing.com Personal Blogs
best blogs

Babab Ping

My Love and Cute Kids © . Designed by MaisarahSidi.com