Klik@Lazada

nuff

AFB Feeds

Kisah Tragis 15 Ramadhan

Cikgu Iza | September 28, 2011 | 0 Komen |

Pagi tadi di kelas 4d


Aku memang dah semulajadi dianugerahkan dengan suara yang kuat dan power untuk membebel..
Masa mama edar kertas latihan dan selepas tulis soalan kat papan hitam, 
mama lihat ramai budak kat belakang kelas.. 
mama tegur suruh duduk..(gambar 1)
Balasan dia orang... 
korang baca la dialog kat (gambar 2).. pakai tuw.. mama tegur dia cuba nak pakai contact lens
dammmm... pukimak dilontarkan oleh murid terhadap cikgu!!!
Peristiwa tragis ni bertambah tragis apabila mama minta budak berkenaan p jumpa sorang kawan mama
Budak tuw jumpa... mama pun teruskan je kelas.. bla bla bla...
Bila waktu habis, mama jumpa kawan mama
pa hal tadi?
bla bla bla.......
aku tak maw jadi isu lagi, budak2 tuw x suka engkau membebel, dia orang tak boleh masuk kalau ekau membebel marah2... takut jadi isu dia orang bg taw kat pentadbir, susah engkau...
???
apa hal ni??? kawan mama sendiri percaya cakap budak..
ntah apa yg dia bg taw kat kawan mama agaknya sampai kawan mama pun percaya yang mama membebel x tentu pasal... cuba korang bayangkan kalau budak x belajar, budak kurang ajar... cikgu harus senyum je ke?
kreatipnya budak sekarang...
cikgu cuma kata bagus ... kreatif awak.. teruskan...dan terus mengajar pot pet pot pet je
kalau tak.. cikgu kene kata 'pukimak'...


No comments:

Post a Comment

Komen mencerminkan diri kita. Segala komen yang ditulis diucapkan ribuan terima kasih. Jangan serik untuk menulis komen demi kebaikan bersama.

nuff

SantaiEmas

CK Free Auto Backlink My Ping in TotalPing.com Personal Blogs
best blogs

Babab Ping

My Love and Cute Kids © . Designed by MaisarahSidi.com