Padah Tidak Mendengar kata Ibu

October 04, 2011

Gambar di atas ni hanya hiasa sahaja taw
Semenjak ada anak ni barulah mama rasa betapa besarnya pengorbanan emak2 dan betapa x gunanya anak2 yang tak mahu ikut kata emak.. tak sekarang nanti di 'sana' pasti mendapat balasannya.. Betullah kata orang mulut mak tuw masin... apa yang masinnya? Jom baca kisah selanjutnya.. klik je tajuk di bawah
Remaja Perempuan Maut Dipanah Petir
Gambar di atas ni mama harap dijadikan teladan bagi semua anak di Malaysia ni
Memang sikap anak2 kurang mahu mendengar nasihat, tapi anak2 kena la pk sikit tujuan nasihat diberi taw.. cuba ambil kisah adik di atas sebagai teladan ye, akibat 'bosan' dengan nasihat sang ibu agar tidak terlalu lama 'bergayut' dengan hp.. remaja gambar kecil maut dipanah petir!! Bacalah kisah selanjutnya di sini http://mynewshub.my/bm/2011/08/21/gadis-maut-dipanah-petir/
"ibu.. engkaulah ratu hatiku..."

You Might Also Like

5 Comment

  1. masa hujan hujan mmg tak berani gayut..mak pesan tu..

    tapi memang ai jenis malas nak ckp phone pun hahaha..suara sexy u ;p

    ReplyDelete
  2. tertanya2 gak ngan sapa budak tu bergayut sampai sanggup membelakangkan mak sendiri...

    ReplyDelete
  3. mak jgn beleter sgt..guna pendekatan lain yg lebih bekesan supaya anak2 mendengar kata...

    ReplyDelete
  4. larangan mak dan nasihat seorang ibu tu kan ada sebabnya..

    ReplyDelete
  5. emm..takut sungguh rasaaa kan??

    mak melarang dah..buat jugak kan??

    ReplyDelete

Komen mencerminkan diri kita. Segala komen yang ditulis diucapkan ribuan terima kasih. Jangan serik untuk menulis komen demi kebaikan bersama.

PING

CK Free Auto Backlink My Ping in TotalPing.com Personal Blogs
best blogs

Popular Posts

Blog Archive

Labels