Rezeki Ramadhan dari Nuffnang

September 02, 2011


Tadi mama klik laa mr nuff... mama tengok jumlah pendapatan semasa masih RM1.40...
Hati mama sedih sangat sbb dah hampir 4-5 bulan RM1.40 tuw... mama sedih sampai nak kuar air mata...
Tapi mama kuatkan semangat gak klik kat jumlah pendapatan... tup tup....

ya Allah.... ada CTR???? macam tak caya......... tapi masih RM0.08,,,
Terima kasih la pada n3 yang banyak menyedarkan mama tentang Nuff & CTR ni.. 
tapi mama musykil, camne RM0.08 tuh nak naik... kena ada orang klik kat nuff mama ke? kalau tak der?
so kat sini mama mintak tolong.. klik la kat nuff mama belah kiri atas tuw, nak bg semangat sikit jee....
tolong klik ek...




You Might Also Like

5 Comment

  1. hehehehe queen pun xpandai psl benda2 nie... hehee

    ReplyDelete
  2. tak pa.. kita blajar dan trus blajar.. tak rugi

    ReplyDelete
  3. tak per..pelan2..nnati aderlah rezekinyer tuh...nuffnang kan baek hati...:)

    ReplyDelete
  4. insyaAllah ada rezeki, meningkatlah nuff tu..
    :)

    ReplyDelete
  5. takpa kak, slow2. intan pun setahun lebeh pun baru bpa hengget ja tmabah2 kalau tak rjin update. lg slow.

    ReplyDelete

Komen mencerminkan diri kita. Segala komen yang ditulis diucapkan ribuan terima kasih. Jangan serik untuk menulis komen demi kebaikan bersama.

PING

CK Free Auto Backlink My Ping in TotalPing.com Personal Blogs
best blogs

Popular Posts

Blog Archive

Labels