Pages

@aimaniman |

Rezeki Ramadhan dari Nuffnang


Tadi mama klik laa mr nuff... mama tengok jumlah pendapatan semasa masih RM1.40...
Hati mama sedih sangat sbb dah hampir 4-5 bulan RM1.40 tuw... mama sedih sampai nak kuar air mata...
Tapi mama kuatkan semangat gak klik kat jumlah pendapatan... tup tup....

ya Allah.... ada CTR???? macam tak caya......... tapi masih RM0.08,,,
Terima kasih la pada n3 yang banyak menyedarkan mama tentang Nuff & CTR ni.. 
tapi mama musykil, camne RM0.08 tuh nak naik... kena ada orang klik kat nuff mama ke? kalau tak der?
so kat sini mama mintak tolong.. klik la kat nuff mama belah kiri atas tuw, nak bg semangat sikit jee....
tolong klik ek...





Sudah baca sila komen

5 comments:

QueeN TerataI said...

hehehehe queen pun xpandai psl benda2 nie... hehee

aimaniman said...

tak pa.. kita blajar dan trus blajar.. tak rugi

Yutaka Mushimura said...

tak per..pelan2..nnati aderlah rezekinyer tuh...nuffnang kan baek hati...:)

Nurulchumel said...

insyaAllah ada rezeki, meningkatlah nuff tu..
:)

Intan Tengku Bokhairi said...

takpa kak, slow2. intan pun setahun lebeh pun baru bpa hengget ja tmabah2 kalau tak rjin update. lg slow.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Template Edited By Cikgu Ma ♥ All Rights Reserved ©Aimaniman 20/12/2012