Klik@Lazada

nuff

AFB Feeds

Tips dapat BE daripada Nuffnang?

Cikgu Iza | September 02, 2011 | 0 Komen |

Tips Dapat BE Nuffnang


Ok selepas beberapa post tutorial blogspot dan wordpress sebelum ni aku berkongsi pasal cara menaikkan traffik, cara bermain seo, keyword mesra seo, kali ni aku nak bincang dan berkongsi tips dapat BE Nuffnang pula. Ramai jugak la blogger yang merungut sejak kebelakangan ni nuffnang jarang nak bagi BE dan banyak jugak la di antara mereka dah beralih kat pengiklanan yang lain, tumpu kepada churp-churp dan masih ada lagi yang setia dengan nuffnang. Setia?? WOW!!
Untuk tips dapat BE Nuffnang ni pesanan aku satu jer, percaya dan yakin kepada nuffnang. Aku redah jer, dia nak bagi ke tak nak ke peduli ape kan. Asalkan aku puas hati dengan visitor yang masuk ke blog aku nih. Ada jugak yang menghargai penulisan aku yang tak seberapa nih. Ok la sebut pasal Tips Dapat BE Nuffnang nih, banyak cara sebenanrnya untuk dapat BE nih, tapi tak semestinya kalau buat semua cara-cara ni akan dapat BE terus k. Kena banyakkan bersabar la. Tu je aku boleh bagi nasihat, ok ni tips dapatkan BE :
haaaa.... nak taw caranya...? klik je kat tajuk entri ni... lagipun entri ni copy n paste je.. 
Sebabnya mama masih tak expert tentang BE ni... 
mama aimaniman baru dapat CPm siang tadi..
 ni aaa buktinya...

so over xcited... buat aa n3 nieh

No comments:

Post a Comment

Komen mencerminkan diri kita. Segala komen yang ditulis diucapkan ribuan terima kasih. Jangan serik untuk menulis komen demi kebaikan bersama.

nuff

SantaiEmas

CK Free Auto Backlink My Ping in TotalPing.com Personal Blogs
best blogs

Babab Ping

My Love and Cute Kids © . Designed by MaisarahSidi.com