Pages

@aimaniman |

OMG SSnya aku Beraya Bergambar di SA...

OMG .. Hari ini mentang2 la GBC (gomen bagi cuti Ahad lae), Mama Iman Cun amik kesempatan untuk beraya sakan. Tapi hari ini beraya SS je (syok sendiri) di SA (Tasik Shah Alam).  Orang lain beraya ke rumah2 terbuka atau ke rumah kawan2 tapi mama ngan kids mama dan abah kids mama pergi jauh dari rendang, mee goreng etc yang menjemukan tu.  Kami pergi menjamu mata dan selera ngan menghirup udara separa segar di tepian tasik Shah Alam.  Sebenarnya kami nak menghilangkan rasa rindu kat TSA ni sebab +- dah hampir dua bulan kami tak bertentang mata.  Almaklumlah, bulan puasa dan bulan raya mana ada orang separa waras yang nak berpuasa dan beraya kat TSA kan... jadi selepas selak2 kalender, raya dah banyak hari dah, so mama, kids dan abah kids pun amik keputusan untuk pergi melepaskan rindu dendam kat TSA.  Nak tengok macam mana mama dan kids dan abah kids mama perabis masa kat TSA dengan penuh SS? jom layan gambar ni..opps klik kat tajuk bawah ni tau, rugi kalau x tengok betapa SS nya kami sekuarga pada petang Ahad GBC nie...


Iman Athirah boring sebab salah restoran ingat nak p restoran yg ada bot keliling tasik tuw

Aiman Syahmi kulum kacang pedas tapi sedap.. jom la rasa kat sini

Dahiyah nak tangkap mama punya kamera la tuw

Mama ngan Dahiyah .. nasib baik dahiyah lupa nak tangkap kamera.. 

Alamak.. mama lupa nak pusing gambar nie... telengkan kepala la yer kalau nak lebih jelas

Iman ngan gula2 mic Syahmi plak ala2 transformer terlepas 
dan dahiyah tengah nak "berlepas" opps melepas



Sudah baca sila komen

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Template Edited By Cikgu Ma ♥ All Rights Reserved ©Aimaniman 20/12/2012