Sah, Aku Terima.....

October 20, 2011

Sah aku terima nikahnya...oppps  tercacul plak saya...ok la, nak hilangkan rasa nerves saya ni jom layan gambar ni dulu...
Aku terima.....

Sah? Sah... Alhamdulillah...

Ini antara hantarannya... terima... wookey

Hantaran lain... sepersalinan lengkap...

Ok selepas layan tengok gambar2 ni, hilang sikit nerves saya... Siapakah saya?  Sebenarnya mama nak ceritakan betapa excitednya mama kerana anak mama, kakak dah sah diterima sebagai... Segala hantara oleh pihak sebelah sana telah mama terima dengan senang hati.  Alhamdulillah sekarang anak mama telah sah menjadi murid Taski... he hee.. dah besar rupanya Iman.. syoknya dan x sabarnya mama nak tengok Iman lengkap dengan persalinan hantaran tu... nanti2 mama hupdate lagi ok...

Kakak bersemangat dengan baju sekolahnya

Pakai baju sekolah ngan beg malam2 kat rumah

Asyik posing je sebab dah suka sangat2

peace...

ni bukan peace tapi 'pive' la syahmi

ok.. kakak dah nak sekolah taw

Seperti yang dijanjikan, mama hupdate gambar kakak yang berkobar2 separuh sedar nak sekolah sangat2.. malam2 pun dia rela pakai tudung dan baju sekolah dia kat rumah... adik apa hal lagi, tumpang gembira la bila kakak posing.. Padahal Jan 2012 nanti baru kakak mula sekolah, tp mama daftar awal kerana mama takut pendaftaran tutup n iman x dapat sekolah... tapi mama cuba la kalau boleh Oktober dan Nov ni kakak dah mula sekolah, k.... semoga kakak rajin dan bersemangat terus untuk belajar.. mama suka!!



You Might Also Like

5 Comment

  1. wah.. nak mula sekolah dah yer..
    mmg bgs antor sekolah.. lagi awal lagi bagus,,

    cam Azfar, byk dai belajor di sekolah.. :)

    ReplyDelete
  2. comelnye iman, bile tgk pic dia, masih ada muka bayi lagi =] =]

    ReplyDelete
  3. seronoknya dia... munna pun nak daftar sekolah meya tahun depan...

    ReplyDelete
  4. teringt zmn mula msuk sekolah dulu..

    ReplyDelete

Komen mencerminkan diri kita. Segala komen yang ditulis diucapkan ribuan terima kasih. Jangan serik untuk menulis komen demi kebaikan bersama.

PING

CK Free Auto Backlink My Ping in TotalPing.com Personal Blogs
best blogs

Popular Posts

Blog Archive

Labels