Gadafi pejuang atau petualang libya

October 25, 2011

rakyat dapat imbuhan hasil minyak..rakyat malaysia dapat ke¿ gadafi bersumpah takkan mempunyai rumah selagi setiap rakyat tiada rumah ..kat malaysia bagaimana yek¿ bank libya tidak kenakan faedah..bnk malaysia makin tinggi faedah..rakyat bertani diberi tanah,haiwan dan benih percuma..rakyat nak kawen diberi 6000 sbg insentif..kadar celik huruf 90%.. baca seterusnya sumbangan gadafi kat um isnin.ms 14...lepas gadafi siapa ye..yang jadi pemimpin tu panas punggung la kan...fuih

Published with Blogger-droid v1.7.4

You Might Also Like

5 Comment

  1. belum ade mase nk search siapa sebenarnya ghadafi... smlm baru baca kosmo pasal ghadafi. sblm ni x ambik kisah pun...

    ReplyDelete
  2. tahu die diktaktor je. heheh

    ReplyDelete
  3. akak pun ingat dia diktator.. tapi lepas baca UM ni, br akak tau 'kebaikan' dia, dia ni ala-ala mangsa konspirasi barat yg tak suka pemimpin Islam yg 'berani'... entahlah labu

    ReplyDelete
  4. Tak berapa tahu sangat tentang Ghadafi ni. lagipun susah nak percaya apa media cerita. banyak auta dari fakta.

    ReplyDelete
  5. Al-Fatihah buat Gadaaffi.... ni semua AS punya angkara ..semua yg berani lawan AS dan jadi mangsa

    ReplyDelete

Komen mencerminkan diri kita. Segala komen yang ditulis diucapkan ribuan terima kasih. Jangan serik untuk menulis komen demi kebaikan bersama.

PING

CK Free Auto Backlink My Ping in TotalPing.com Personal Blogs
best blogs

Popular Posts

Blog Archive

Labels