Pages

@aimaniman |

Gadafi pejuang atau petualang libya

rakyat dapat imbuhan hasil minyak..rakyat malaysia dapat ke¿ gadafi bersumpah takkan mempunyai rumah selagi setiap rakyat tiada rumah ..kat malaysia bagaimana yek¿ bank libya tidak kenakan faedah..bnk malaysia makin tinggi faedah..rakyat bertani diberi tanah,haiwan dan benih percuma..rakyat nak kawen diberi 6000 sbg insentif..kadar celik huruf 90%.. baca seterusnya sumbangan gadafi kat um isnin.ms 14...lepas gadafi siapa ye..yang jadi pemimpin tu panas punggung la kan...fuih
Published with Blogger-droid v1.7.4

Sudah baca sila komen

5 comments:

hajar said...

belum ade mase nk search siapa sebenarnya ghadafi... smlm baru baca kosmo pasal ghadafi. sblm ni x ambik kisah pun...

El-Janna said...

tahu die diktaktor je. heheh

aimaniman said...

akak pun ingat dia diktator.. tapi lepas baca UM ni, br akak tau 'kebaikan' dia, dia ni ala-ala mangsa konspirasi barat yg tak suka pemimpin Islam yg 'berani'... entahlah labu

NasZ said...

Tak berapa tahu sangat tentang Ghadafi ni. lagipun susah nak percaya apa media cerita. banyak auta dari fakta.

munna said...

Al-Fatihah buat Gadaaffi.... ni semua AS punya angkara ..semua yg berani lawan AS dan jadi mangsa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Template Edited By Cikgu Ma ♥ All Rights Reserved ©Aimaniman 20/12/2012