Klik@Lazada

nuff

AFB Feeds

Layu Nafsu Tergadai Poket Dek Bibik

Cikgu Iza | October 28, 2011 | 0 Komen |
Seksa batin disekat amah

Pada sesiap yang sudah membaca Harian Metro hari ini tentu dah terbaca kisah sengsara sang suami akibat perbuatan bekas bibiknya tujuh tahun yang lalu.  Bibik yang diambil bekerja semata2 untuk membantu isteri dalam pantang telah memperlakukannya sedemikan rupa sehinggakan dia 'tak heran' langsung pada isterinya, namun pada perempuan lain 'heran' pulak!! Tu yang buatkan sisuami pening kepala, setelah puas berubat secara modern dan tradisional akhirnya sang suami teringat kisah bibiknya 7 tahun yang lalu.. haaa konpem engkau la bibik jeles kat suami dan isteri bahagia ni.  Kisah benar pasangan ini adalah antar 1001 macam kisah bahana bibik dalam masyarakat kita.  Baru2 ni mama pun terkena jugak, tapi bukanlah bab layu nafsu nafsi ni tapi poket mama pulak tergadai.  Mama rasa bibik ni dah ada sindiket menipu majikan Malaysia, apa taknya tanpa segan-silu tanpa rasa takut boleh 'melarikan diri' siang2 ahad, lepas tu beli ice blended lagi, tanya lagi nak pergi Klang macam mana... peliknya macam mana bibik ni dapat duit? selongkar punya selongkar.. duit mama x hilang pun,.. bila call agen.. sedara agen kata agen dah ditabrak lori!!! haaa.. abis duit mama? dah ditabrak lori, makanya duit puan pun dibawa masuk kuburlah... hampeh ekau bibik dan agen penipu... Tak apa.. duit 3 ribu tu diharap jadi 'pendinding' untuk agen dan bibik penipu tu cium bau syurga.. amin.. kat dunia mama x dapat moga kat akhirat mama dapat berlipat2 kali ganda laa...


No comments:

Post a Comment

Komen mencerminkan diri kita. Segala komen yang ditulis diucapkan ribuan terima kasih. Jangan serik untuk menulis komen demi kebaikan bersama.

nuff

SantaiEmas

CK Free Auto Backlink My Ping in TotalPing.com Personal Blogs
best blogs

Babab Ping

My Love and Cute Kids © . Designed by MaisarahSidi.com