AddMeFast

Klik@Lazada

nuff

pra nikah blogger dapat kain cotton

Cikgu Iza | October 25, 2011 | 5 Komen |
pukul 630 pagi dah bangun untuk memulakan rutin harian sbg hamba allah. Namun yg lebih utama hari ini bermulalah lembaran baru dalam kehidupan sorang blogger ni..iaitu moment pernikahannya..apa yg berlaku, brapa kali lafaz, siapa blogger yang bernikah: tunggu..nantikan jawapannya bila mama hupdate blog mingkin malam atau mungkin esok..
Published with Blogger-droid v1.7.4

Haa.. janji ditepati.. mama nak cerita la kisah majlis pernikahan siang tadi. Majlis meriah walaupun hanya saudara terdekat je yang dijemput kerana majlis utama pada disember nanti, ni majlis yang wajib je.  Mama rasa, Disember nanti tentu ramai blogger yg dijemput kerana, yang bernikah ni blogernya terkenal juga, kalau setakat Jejai, Eriyqaz, banyak lagi la mama lupa la, memang kawan2 dia je.. namun, sebab janji tetap janji so mama hanya mampu tunjukkan gambar2 ni je

alamak ni gambar iman.. merengek kelaparan time pengantin nak nikah

ni plak syami,.. 


ni la pengantin ngan emak mertua pengantin.. sori tak dapat tunjuk gambar muka
nanti pengantin sendiri yang hupdate blog dia...

lepas p kenduri nikah kat senawang mama p nilai.. kedai kain cotton jelita
amek ekau.. mama borong 4 pasang kain untuk baju kurung dan 2 helai untuk blous..
harganya... emmm RM505.20.. +- RM94.80 lagi dah sama ngan mas kawen kat NS kannnnn....

5 comments:

KiD said...

siapakah.. yang bernikah itu? :)

aimaniman said...

alamak dr mulut blogger tu sendiri kata biar dia yg hupdate dulu jgn wakil sesapa pun, tp meriah betul..

alongxp said...

ok,dah follow, yang ke 505, cun x nombo tu?kirim salam tahniah kepada blogger tu ye?

NasZ said...

siapakah gerangannya? hehehe.

aimaniman said...

nantila blogger tu sendiri bg tau dia janji nak hupdate malam radi..ya ke..sempat ke nak tatap galaxy tab.. rasanya tatap muka dia jee..ala licinnya muka u..u pakai apa? ....issshhh xxx

Post a Comment

Komen mencerminkan diri kita. Segala komen yang ditulis diucapkan ribuan terima kasih. Jangan serik untuk menulis komen demi kebaikan bersama.

nuff

SantaiEmas

CK Free Auto Backlink My Ping in TotalPing.com Personal Blogs
best blogs

Babab Ping

My Love and Cute Kids © . Designed by MaisarahSidi.com