Klik@Lazada

nuff

AFB Feeds

Bila Jadi Artikel Pilihan Ping Busuk

Cikgu Iza | November 22, 2011 | 8 Komen |

Ya, Allah!... 'perasan' juga Busuk kat entri mama.  Hari ni mama tak sangka kerana entri mama jadi entri popular hari ni dan entri pilihan Busuk.  Nak taw entri yang mana? alaaa janganlah segan2 nak jalan2 kat sini http://ezaiza.blogspot.com/#.  Bersemangat betul hari ni la untuk berbw kerana semangat dari busuk laa...

La la laaaaaa.......


8 comments:

  1. mantap lah..!! rajin2 blogwalking dan tinggalkan komen.. :)

    ReplyDelete
  2. hehehe. Busuk akan bw satu2 entri dan suggest sekiranya entri tersebut menarik dan laen dr yg laen. thanks kerana sudi menggunakan servis Busuk. :)

    p/s: promote2 Busuk ye. hehehehe. tq mama.

    ReplyDelete
  3. bro busuk datang komen sini tu, ekeke. menarik2

    ReplyDelete
  4. Hebatlah! buat entry menarik la pas ni boleh jadi pilihan busuk hehe..

    Slmt bw yer..

    ReplyDelete
  5. wah.. tahniah ler... cmner nak guna ping busuk tue? kehkehkehkeh...

    ReplyDelete
  6. malunyaaa... thanks la semuanya.. segan je buat entri macam ni kan.. org lain dah sampai ke bulan dia menapak kat bumi pun x betul lagi...

    ReplyDelete
  7. ok tq semua kalau ada masa mmg nak rajin2 bw tapi sibuk nak dwnload soalan nak buat modul tok spm tahun depan.. almaklum guna brokband memang lambat..

    ReplyDelete

Komen mencerminkan diri kita. Segala komen yang ditulis diucapkan ribuan terima kasih. Jangan serik untuk menulis komen demi kebaikan bersama.

nuff

SantaiEmas

CK Free Auto Backlink My Ping in TotalPing.com Personal Blogs
best blogs

Babab Ping

My Love and Cute Kids © . Designed by MaisarahSidi.com