Pages

@aimaniman |

Bila Jadi Artikel Pilihan Ping Busuk


Ya, Allah!... 'perasan' juga Busuk kat entri mama.  Hari ni mama tak sangka kerana entri mama jadi entri popular hari ni dan entri pilihan Busuk.  Nak taw entri yang mana? alaaa janganlah segan2 nak jalan2 kat sini http://ezaiza.blogspot.com/#.  Bersemangat betul hari ni la untuk berbw kerana semangat dari busuk laa...

La la laaaaaa.......



Sudah baca sila komen

8 comments:

KiD said...

mantap lah..!! rajin2 blogwalking dan tinggalkan komen.. :)

mya said...

hehehe. Busuk akan bw satu2 entri dan suggest sekiranya entri tersebut menarik dan laen dr yg laen. thanks kerana sudi menggunakan servis Busuk. :)

p/s: promote2 Busuk ye. hehehehe. tq mama.

rebellion said...

bro busuk datang komen sini tu, ekeke. menarik2

Dunia Realiti a.k.a Elih said...

Hebatlah! buat entry menarik la pas ni boleh jadi pilihan busuk hehe..

Slmt bw yer..

QueeN TerataI said...

wah.. tahniah ler... cmner nak guna ping busuk tue? kehkehkehkeh...

aimaniman said...

malunyaaa... thanks la semuanya.. segan je buat entri macam ni kan.. org lain dah sampai ke bulan dia menapak kat bumi pun x betul lagi...

ADZA IRDAWATI aka MAK DARA said...

tahniahhhhhhh

aimaniman said...

ok tq semua kalau ada masa mmg nak rajin2 bw tapi sibuk nak dwnload soalan nak buat modul tok spm tahun depan.. almaklum guna brokband memang lambat..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Template Edited By Cikgu Ma ♥ All Rights Reserved ©Aimaniman 20/12/2012