Fesyen Banjir dan Iman

November 24, 2011

Fesyen banjir

Haii banjir dah sampai ke paha ke?

Tak dibagi dia nak..kalau dibagi sakitkan mata. Itulah kakak Iman..mama kata x da orang pakai tudung tapi pakai skirt... Tapi nak juga..haa inilah jadinya fesyen banjir. Kalau dibiarkan tanpa didikan,tu yg jd trend remaja pakaian serupa fesyen banjir kan.  Tapi yang peliknya, orang kat Kelantan, Terengganu dan Pahang tu walaupun banjir tapi x la dedah sana dedah sini.  Kalau dah terbiasa, tudung tu dah macam pakai seluar dalam.. cuba x pakai tentu rasa lain kann... Sempena musim tengkujuh ni mama nak pesan sikit, kalau banjir tu janganlah bagi anak2 mandi kat tali air ke kat empangan ke.. kan dah 4 orang jadi mangsa banjir kat Kelantan gara2 mandi kat tali air.. Syok sangat ke mandi kat situ?  Lagi syok kalau dapat membesar dan tak mati cepat macam ni. ye adik2.. 
Published with Blogger-droid v2.0.1

You Might Also Like

4 Comment

  1. bebudak memang suka main air ni...
    jadik as parents kena lah pantau
    tegur mana yg tak elok kan????

    ReplyDelete
  2. @miloais.. yupp akak sokong 100%

    ReplyDelete
  3. @adza anak2 akak memang suka diambik gambar kalau x amik mulalah tarik muka

    ReplyDelete

Komen mencerminkan diri kita. Segala komen yang ditulis diucapkan ribuan terima kasih. Jangan serik untuk menulis komen demi kebaikan bersama.

PING

CK Free Auto Backlink My Ping in TotalPing.com Personal Blogs
best blogs

Popular Posts

Blog Archive

Labels