Pages

@aimaniman |

Fesyen berkemban vs fesyen tertutup ASK 2011

Fasha 

Diana Danielle

St Saleha

vs

Najwa

Diana Amir

Fida

Sebelum tu mama nak kredit kat  http://nurizspace.com/2011/11/gambar-artis-artis-di-karpet-merah-anugerah-skrin-2011.html  kerana mama amek pict dari sini....

Kalau nak buat pilihan.. rakan2 blogger semua nak pilih yang mana?  Yang berkemban atau yang malu nak berkemban?  Mama tau lah semuanya artis, tapi semuanya Melayu Islam, dia orang ni tak malu ke berkemban depan orang ramai?  Yang bertudung pun, x segan ke pakaian ala-ala sarung cempedak, Fida bukannya tutup aurat tapi takat balut aurat je.. Mama salute kat Diana Amir la, semoga Diana jadi idola artis remaja melayu..  Tak pi mana glemer tu walaupun badan ditutup baik2, malah lagi dapat pujian pulak kan Diana? 

Keputusan penuh ASK klik sini


Sudah baca sila komen

5 comments:

aKSARAfENDI said...

rimas tgk artis berkemban2 ni..skali skala pkailah bju yg ttup sikit..

aimaniman said...

yupo kalau nak lekas p mandi pon sabar lee pakai kain basahan x payah lee berkemban terus

Linda Musyuk said...

salam kengkawan..sempena rayer korban nie an..korg korbankan butang LIKE korang sumer kt PIC saya boleh??? juz 4 fun =)..tengs dear
1st step like page ni..
http://www.facebook.com/pages/Love-Emotion-Pictures-Photography/166099660092081
then like pic ni..
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=269455543089825&set=a.267812093254170.57160.166099660092081&type=1&theater

aimaniman said...

salam rayer korban juga, insy dik

Alisya said...

dalam ramai-ramai diana amir yang paling cantik...menutup aurat..


terima kasih kerana berkunjung ke blog..

 
Template Edited By Cikgu Ma ♥ All Rights Reserved ©Aimaniman 20/12/2012