Pages

@aimaniman |

Haji Najib Hajah Rosmah bertudung litup pasca haji

alhamdulillah selepas ini isteri PM kita mencontohi permaisuri agong... ihsan google

Indahnya saat ini ... ihsan google

Seronok bila tengok kat astro awani berita Ds Najib dan Ds Rosmah bakal menjadi tetamu Allah pada tahun ini.  Betapa bertuahnya mereka kerana mampu menjadi tetamu-Nya tanpa menunggu kuota macam sebahagian besar daripada rakyat Malaysia.  Tunggu punya tunggu kuota akhirnya setelah gigi habis bersepai, kulit nak kena 'iron dah'.. mata semakin kabur.. rambut dah kena 'dye' putih akhirnya kata LUTH.. alhamdulillah, puan termasuk dalam kuota haji bagi tahun 1452 H.. opps 20 tahun lagi.. kira punya kira umor time tu???  So tahniah dan bertuahnya Haji Najib dan Hajah Rosmah, semoga mendapat haji yang mabrur..

Budak 5M selalu tawaf keliling sekolah...


Sudah baca sila komen

4 comments:

Mohd Azrul Aziim said...

Harap bertudung sampai bila bila

aimaniman said...

insyaallah.. xda la jadi bahan kutukan orang yg penting tak dikutuk Allah

~Sya~ said...

alhamdulillah

Kalamhati said...

alhamdulillah..bertuah jd org besar ni kan

 
Template Edited By Cikgu Ma ♥ All Rights Reserved ©Aimaniman 20/12/2012