Klik@Lazada

nuff

AFB Feeds

Haji Najib Hajah Rosmah bertudung litup pasca haji

Cikgu Iza | November 01, 2011 | 4 Komen |
alhamdulillah selepas ini isteri PM kita mencontohi permaisuri agong... ihsan google

Indahnya saat ini ... ihsan google

Seronok bila tengok kat astro awani berita Ds Najib dan Ds Rosmah bakal menjadi tetamu Allah pada tahun ini.  Betapa bertuahnya mereka kerana mampu menjadi tetamu-Nya tanpa menunggu kuota macam sebahagian besar daripada rakyat Malaysia.  Tunggu punya tunggu kuota akhirnya setelah gigi habis bersepai, kulit nak kena 'iron dah'.. mata semakin kabur.. rambut dah kena 'dye' putih akhirnya kata LUTH.. alhamdulillah, puan termasuk dalam kuota haji bagi tahun 1452 H.. opps 20 tahun lagi.. kira punya kira umor time tu???  So tahniah dan bertuahnya Haji Najib dan Hajah Rosmah, semoga mendapat haji yang mabrur..

Budak 5M selalu tawaf keliling sekolah...

4 comments:

  1. Harap bertudung sampai bila bila

    ReplyDelete
  2. insyaallah.. xda la jadi bahan kutukan orang yg penting tak dikutuk Allah

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah..bertuah jd org besar ni kan

    ReplyDelete

Komen mencerminkan diri kita. Segala komen yang ditulis diucapkan ribuan terima kasih. Jangan serik untuk menulis komen demi kebaikan bersama.

nuff

SantaiEmas

CK Free Auto Backlink My Ping in TotalPing.com Personal Blogs
best blogs

Babab Ping

My Love and Cute Kids © . Designed by MaisarahSidi.com