Jangan Lebih2 Nanti Termengandung

November 15, 2011

Seronoknya ekau tido cik & mamat lalat

isshhh janganlah berebut awek.. kesian awek tu 

Haa.. kan dah kata jangan lebey2 nanti termengandung..

Walaupun lawak tapi penuh mesej.  Budak2 muda jangan sesekali mendekatkan diri ke arah gejala xxx takut nanti termengandung, sapa yang susah.  Sapa yang malu.  Jangan fikir cium sikit2, pegang sikit2, sentuh sikit2 tak apa sbb jika kita berdua, ada saja 'yang ketiga' iaitu encik Syaitan yang akan dengan sukacitanya menggalakkan kita buat yang lebih asyik masyuk lagi.  Tengok.. kesian minah katak tuw, dah la mengandung sorang2.. sapa nak ngaku anak sapa dalam perot tu nanti...

Kalau nak buat sesuatu fikir guna akal bukan guna nafsu

You Might Also Like

9 Comment

  1. hehe...kesian cik kodok jugak jadi mangsa..so sape2 xnak jadi kodok jgn pgg2 duduk renggang2.. =P


    *thanks akak, lov u muah! =)

    ReplyDelete
  2. betul tu ckp munnafendy.. nak sedap sat ja.. nak terseksa tu yang lama kalau dah termengandung..huhu

    ReplyDelete
  3. @muna & Rawshade.. yupp hati2 di jalan raya, hati2 bila bersama...

    ReplyDelete
  4. hehehe...
    jangan, jangan hampiri maksiat

    ReplyDelete
  5. masa buat tu mmg fikir tapi tak cukup panjang memikirnya...huh , kalau panjang mesti tak sempat nak lakukan maksiat tuh....kan !

    ReplyDelete
  6. @gnesop yuppp jgn hampir malah jauhi.. selamat diri

    ReplyDelete
  7. @PCL.. org yg berfikir guna nafsu gitulah jadinya.. kalau berfikir guna akal.. maksiat x terjadinya...

    ReplyDelete
  8. xboleh tahan tengok gaya katak hijau tu

    ReplyDelete
  9. mmm.. gaya seksi yang seksa mata memandang...

    ReplyDelete

Komen mencerminkan diri kita. Segala komen yang ditulis diucapkan ribuan terima kasih. Jangan serik untuk menulis komen demi kebaikan bersama.

PING

CK Free Auto Backlink My Ping in TotalPing.com Personal Blogs
best blogs

Popular Posts

Blog Archive

Labels