Pages

@aimaniman |

Jangan Lebih2 Nanti Termengandung

Seronoknya ekau tido cik & mamat lalat

isshhh janganlah berebut awek.. kesian awek tu 

Haa.. kan dah kata jangan lebey2 nanti termengandung..

Walaupun lawak tapi penuh mesej.  Budak2 muda jangan sesekali mendekatkan diri ke arah gejala xxx takut nanti termengandung, sapa yang susah.  Sapa yang malu.  Jangan fikir cium sikit2, pegang sikit2, sentuh sikit2 tak apa sbb jika kita berdua, ada saja 'yang ketiga' iaitu encik Syaitan yang akan dengan sukacitanya menggalakkan kita buat yang lebih asyik masyuk lagi.  Tengok.. kesian minah katak tuw, dah la mengandung sorang2.. sapa nak ngaku anak sapa dalam perot tu nanti...

Kalau nak buat sesuatu fikir guna akal bukan guna nafsu


Sudah baca sila komen

9 comments:

Munnafendy said...

hehe...kesian cik kodok jugak jadi mangsa..so sape2 xnak jadi kodok jgn pgg2 duduk renggang2.. =P


*thanks akak, lov u muah! =)

RAWSHADE said...

betul tu ckp munnafendy.. nak sedap sat ja.. nak terseksa tu yang lama kalau dah termengandung..huhu

aimaniman said...

@muna & Rawshade.. yupp hati2 di jalan raya, hati2 bila bersama...

gnesop.com said...

hehehe...
jangan, jangan hampiri maksiat

PCL said...

masa buat tu mmg fikir tapi tak cukup panjang memikirnya...huh , kalau panjang mesti tak sempat nak lakukan maksiat tuh....kan !

aimaniman said...

@gnesop yuppp jgn hampir malah jauhi.. selamat diri

aimaniman said...

@PCL.. org yg berfikir guna nafsu gitulah jadinya.. kalau berfikir guna akal.. maksiat x terjadinya...

Denaihati said...

xboleh tahan tengok gaya katak hijau tu

aimaniman said...

mmm.. gaya seksi yang seksa mata memandang...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Template Edited By Cikgu Ma ♥ All Rights Reserved ©Aimaniman 20/12/2012