Pages

@aimaniman |

Jilat sampai kering mangkuk

wow sedapnya.. gigit aiman gigit lagi...

Tak cukup sudu garfu... guna lima jari ye sayang

haa.. muat tak nak masuk lima jari tu sayang

D'Mesra SF... jom singgah

Kalau tengok aiman hirup gerenti kita rasa nak hirup juga. aiman tak kisah sapa kat sekeliling dia yg penting perut dia kenyang.. apa taknya dialog pertama dia pandai cakap ialah"perut kita laparrr sangattt laa".. aiman pantang jumpa sup abis dia hirup, hisap dan jilat jari sampai ke mangkuk sekali.. sesapa ada kat pt klang..jom la sesekali cuba hirup sup kat restoran D'Mesra SF ni..mesti hirup sup mcm aiman hirupnyee... sampai jilat mangkuk sekali nyum nyum nyum

Published with Blogger-droid v2.0.1

Sudah baca sila komen

11 comments:

Munnafendy said...

amboi....semangatnya dia makan!

aimaniman said...

aiman memang kuatttt makan...

Hans said...

comot si comel
:-)

Kakzakie said...

Aduhai aiman sayang... auntie tengok pun tak boleh tahan. Bukan tengok sup aje tak boleh tahan tengok aiman yg comel:)

El-Janna said...

laparla tgk aiman mkn-.-"

El-Janna said...

laparla tgk aiman mkn-.-"

aimaniman said...

@Hans... memang aiman suka comot2.. sehari ntah brapa kali dia mandi dan tukar baju.. penat mama dia basuh baju taw

aimaniman said...

@kak zakie... sedap makanan kat D'mesra SF ni harganya pon boleh tahan...cuba la

aimaniman said...

@El Jana ...jomlah makan sama ngan aiman...

LadyBird said...

suka tgk budak2 makan sampai habis..

aimaniman said...

@lady... aiman mmg suka makan.. tengok la pp dia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Template Edited By Cikgu Ma ♥ All Rights Reserved ©Aimaniman 20/12/2012