Jilat sampai kering mangkuk

November 25, 2011

wow sedapnya.. gigit aiman gigit lagi...

Tak cukup sudu garfu... guna lima jari ye sayang

haa.. muat tak nak masuk lima jari tu sayang

D'Mesra SF... jom singgah

Kalau tengok aiman hirup gerenti kita rasa nak hirup juga. aiman tak kisah sapa kat sekeliling dia yg penting perut dia kenyang.. apa taknya dialog pertama dia pandai cakap ialah"perut kita laparrr sangattt laa".. aiman pantang jumpa sup abis dia hirup, hisap dan jilat jari sampai ke mangkuk sekali.. sesapa ada kat pt klang..jom la sesekali cuba hirup sup kat restoran D'Mesra SF ni..mesti hirup sup mcm aiman hirupnyee... sampai jilat mangkuk sekali nyum nyum nyum

Published with Blogger-droid v2.0.1

You Might Also Like

11 Comment

  1. amboi....semangatnya dia makan!

    ReplyDelete
  2. aiman memang kuatttt makan...

    ReplyDelete
  3. Aduhai aiman sayang... auntie tengok pun tak boleh tahan. Bukan tengok sup aje tak boleh tahan tengok aiman yg comel:)

    ReplyDelete
  4. laparla tgk aiman mkn-.-"

    ReplyDelete
  5. laparla tgk aiman mkn-.-"

    ReplyDelete
  6. @Hans... memang aiman suka comot2.. sehari ntah brapa kali dia mandi dan tukar baju.. penat mama dia basuh baju taw

    ReplyDelete
  7. @kak zakie... sedap makanan kat D'mesra SF ni harganya pon boleh tahan...cuba la

    ReplyDelete
  8. @El Jana ...jomlah makan sama ngan aiman...

    ReplyDelete
  9. suka tgk budak2 makan sampai habis..

    ReplyDelete
  10. @lady... aiman mmg suka makan.. tengok la pp dia

    ReplyDelete

Komen mencerminkan diri kita. Segala komen yang ditulis diucapkan ribuan terima kasih. Jangan serik untuk menulis komen demi kebaikan bersama.

PING

CK Free Auto Backlink My Ping in TotalPing.com Personal Blogs
best blogs

Popular Posts

Blog Archive

Labels