Klik@Lazada

nuff

AFB Feeds

Kalung Raya Haji Najib

Cikgu Iza | November 04, 2011 | 0 Komen |
Rakan2 blogger ada beli kalung baru ke sempena raya haji? Kalau nak pi beli atau x nak ke atau cuma nak p balik kampung raya haji ke... mama nak kongsi sedikit peringatan kepada semua pengguna jalan raya.  Tak kiralah korang pakai kalung baru ke x.. yang penting korang guna PLUS ke atau apa2 highway yg ada kat Malaysia ni,  yang penting mesti ingat...
mynewshub-kartun-speeding

Haa jalan raya tu milik kita bersama tau ...tak kisahlah korang ni spesies yang handbag penuh ke spesies yang handbag ala2 nak kering macam handbag mama ke, tapi korang mesti ingat bahawa jalan raya tu milik kita semua.  So kenalah bertimbang rasa jangan nak pikir diri sendiri je yang lepas, orang lain pun nak 'melepas'?? jugak..

Kalau nak jimat 10% lalu jalan sini 

Jom baca pulak kisah kalung Tok Jib ni. Ada orang kata Tok Jib pakai tangkal.. ya ke?  Dia orang kata buat pe pakai tangkal, kan Tok Jib dah jadi tetamu Allah, tentu Allah memuliakan para tetamu-Nya. Alaaa sebenarnya bukan tangkal pun, bukan kalung mutiara pun, sebenarnya cuma kalung buku panduan haji je, so janganlah konpius dan jangan pikir yang bukan2 pasal PM kita tau.  Doa2 je la semoga PM Najib dan isteri, Rosmah dapat haji mabrur dan kita dapat kenaikan gaji cepat2..x da la macam kisah kenaikan gaji, macam gantung tak bertali la pulak, Tok Jib kabaq la betui2 berapa gaji nak naik ni...

Kisah Baru Melibatkan PM Di Mekah

opps jangan lupa baca kisah kalung Najib ni sebelum balik beraya

No comments:

Post a Comment

Komen mencerminkan diri kita. Segala komen yang ditulis diucapkan ribuan terima kasih. Jangan serik untuk menulis komen demi kebaikan bersama.

nuff

SantaiEmas

CK Free Auto Backlink My Ping in TotalPing.com Personal Blogs
best blogs

Babab Ping

My Love and Cute Kids © . Designed by MaisarahSidi.com