Pages

@aimaniman |

Kertas Soalan spm BM bocor?!


Kertas soalan BM bocor

Kertas soalan Bm bocor

Gempar.. kertas soalan spm bm bocor!?....Cuba peratikan betul2 kertas soalan spm yang bocor tu.... kah kah kah kah buat suspens je.. alhamdulillah soalan senang taww...

Published with Blogger-droid v2.0.1

Sudah baca sila komen

11 comments:

Qhaifa Nur said...

betul ke ni, mudahnya nak lulus...

aimaniman said...

@QHAIFA NUR.. soalan memang mudah untuk kertas 1 la.. kertas 2 petang nanti.. tp akak risau kalau soklan mudah, graf dinaikkan,.. so pluang tok dapat A susah la..

ifnirsweet said...

hrap2 adik ifnir dpt jwb exm dgn cemerlangnya..risau lak..hihi..ifnir dh follow akak..comel ank akak :)

Kancil 8349 said...

cepatnya keluar soalan...hehehe

soalan satu tu macam soalan SPM Kancil je...sebiji

aimaniman said...

@ifnirsweet sama2 kita doakan ye.. akak pon risau ngan student akak, takut over confident tengok soklan senang.. lagi risau paper 2 petang ni..

aimaniman said...

@kancil.. ye ke.. akak bila tengok soklan paper 1 bhg a faedah belajar berkumpulan.. pas tu bhg b.. soklan senang, lega sikit ati, tapi berdebar gak tunggu paper 2 petang ni...

keri ikhwan said...

kertas 2 pn ok kot, ramai yg kluar awal time jaga exam td

aimaniman said...

@ keri ..kluar awal makna x leh jawab .. kalau boleh jawab habis masa pon masih nak tulis dik sbb banyak sangat isi nak ditulis... alamak risaunya akak ngan 5C tersayang.. opps sayang?

aimie amalina said...

huwaaaa
kalo ajen bace paper
insyaAllah bole nk jawab ni
=]
hehehehehee
selamat mnjwb semua adik2 SPm

aimaniman said...

@aimie.. rajin tu kunci segala2nya dik.. kalau rajin mesti boleh punya,..tapi yg susahnya banyak malas drpd rajin, soklan senang pun susah kan..?

ROJAK said...

biar susah dapat A, asalkan kita lahirkan lebih banyak generasi yang lebih berkualiti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Template Edited By Cikgu Ma ♥ All Rights Reserved ©Aimaniman 20/12/2012