Kertas Soalan spm BM bocor?!

November 14, 2011


Kertas soalan BM bocor

Kertas soalan Bm bocor

Gempar.. kertas soalan spm bm bocor!?....Cuba peratikan betul2 kertas soalan spm yang bocor tu.... kah kah kah kah buat suspens je.. alhamdulillah soalan senang taww...

Published with Blogger-droid v2.0.1

You Might Also Like

11 Comment

  1. betul ke ni, mudahnya nak lulus...

    ReplyDelete
  2. @QHAIFA NUR.. soalan memang mudah untuk kertas 1 la.. kertas 2 petang nanti.. tp akak risau kalau soklan mudah, graf dinaikkan,.. so pluang tok dapat A susah la..

    ReplyDelete
  3. hrap2 adik ifnir dpt jwb exm dgn cemerlangnya..risau lak..hihi..ifnir dh follow akak..comel ank akak :)

    ReplyDelete
  4. cepatnya keluar soalan...hehehe

    soalan satu tu macam soalan SPM Kancil je...sebiji

    ReplyDelete
  5. @ifnirsweet sama2 kita doakan ye.. akak pon risau ngan student akak, takut over confident tengok soklan senang.. lagi risau paper 2 petang ni..

    ReplyDelete
  6. @kancil.. ye ke.. akak bila tengok soklan paper 1 bhg a faedah belajar berkumpulan.. pas tu bhg b.. soklan senang, lega sikit ati, tapi berdebar gak tunggu paper 2 petang ni...

    ReplyDelete
  7. kertas 2 pn ok kot, ramai yg kluar awal time jaga exam td

    ReplyDelete
  8. @ keri ..kluar awal makna x leh jawab .. kalau boleh jawab habis masa pon masih nak tulis dik sbb banyak sangat isi nak ditulis... alamak risaunya akak ngan 5C tersayang.. opps sayang?

    ReplyDelete
  9. huwaaaa
    kalo ajen bace paper
    insyaAllah bole nk jawab ni
    =]
    hehehehehee
    selamat mnjwb semua adik2 SPm

    ReplyDelete
  10. @aimie.. rajin tu kunci segala2nya dik.. kalau rajin mesti boleh punya,..tapi yg susahnya banyak malas drpd rajin, soklan senang pun susah kan..?

    ReplyDelete
  11. biar susah dapat A, asalkan kita lahirkan lebih banyak generasi yang lebih berkualiti

    ReplyDelete

Komen mencerminkan diri kita. Segala komen yang ditulis diucapkan ribuan terima kasih. Jangan serik untuk menulis komen demi kebaikan bersama.

PING

CK Free Auto Backlink My Ping in TotalPing.com Personal Blogs
best blogs

Popular Posts

Blog Archive

Labels