Klik@Lazada

nuff

AFB Feeds

Ketiak basah Ibu bapa menuai Rm100

Cikgu Iza | November 18, 2011 | 8 Komen |
jom amik duit jom mak bapak..

sungguh2 dengar ye mak ye,...

tandatangan bebaik.. duit rm100 tak dapat nanti

senyum dari idung ke telinga.. ye ye dapat rm100

tinggal 5 sampul.. sapa la yg x nak rm100 nie..

Hari ini dalam sejarah..sempena menuai duit bantuan rm100 ibu bapa berduyun2 ke skolah untuk mengambil duit anak masing2..sampai ada sorang bapa ni dengan kompidennya bertanya 'ni klas 4k?' ya.. 'anak sy mohd fikri b shafiq' anak encik x ada dalam klas ni, klas lain kot...tanya punya tanya rupa2nya sianak kat klas 4c... tu laa bahana x pernah muncul kat skolah, tetiba krn duit rm100 sibapa pun buat pertama kalinya datang ke skolah smenjak anak masuk skolah menengah 4 thn lepas!!  Sorang lagi mak ni dengan lasernya kata 'ni yg x suka berurusan dengan pegawai kerajaan nih..'.. ni semua sebab siibu x larat nak 'menunggu' duit kerana duit x sampai2.. almaklum bank bukak pukul 10.. mak dah tunggu nak duit dr pkol 7.30 pagi, bila dah pukul 9 duit x dapat2, ketiak dah basah kuyup, mulalah mulut nak laser... haiii kerana duit rm100 hilang kesopanan, hilang rasa hormat..

walaupun ketiak ibu bapa basah.. 
tapi faham2lah ketiak cikgu lagi dah lecun melayan anak korang

Published with Blogger-droid v2.0.1

8 comments:

  1. hubby yang amik, siap tanya perkembangan pelajaran anak lagi...harus post mortem, harus..

    ReplyDelete
  2. betul tu.. diorg ni tau nak menghenta, aje.. cuba pikirkan yg positifnya.. kan lebih bagus.. yg kelakarnya bila tang kerajaan nak bg duit semua cepat je nak ambil.. tp bila kerajaan nak kenakan cukai atau suruh byr cukai bukan main liat lg.. itulah rakyat malaysia kan.. huhuhu

    ReplyDelete
  3. @Qhaifa nur.. btool penyerahan wang 100 & report kad tp tumpuan ibu bapa kat duet... dapat duet lekas2 cabot

    ReplyDelete
  4. @Queen... yupp bab terima duet senyum melebar.. bab bayar duet sejuk menggigil..

    ReplyDelete
  5. @selendang merah.. best tang mana..tang duet ke tang berpeluh ngajar anak2 yg mak bapak mata duitan?

    ReplyDelete
  6. han tgk adik2 je yg dpt duit seratus ni..heheh

    ReplyDelete
  7. @han...yupp tengok budak2skolah je dpt duet..

    ReplyDelete

Komen mencerminkan diri kita. Segala komen yang ditulis diucapkan ribuan terima kasih. Jangan serik untuk menulis komen demi kebaikan bersama.

nuff

SantaiEmas

CK Free Auto Backlink My Ping in TotalPing.com Personal Blogs
best blogs

Babab Ping

My Love and Cute Kids © . Designed by MaisarahSidi.com