AddMeFast

Klik@Lazada

nuff

Malaysia Emas, Gelora Bung Karno Sepi

Cikgu Iza | November 21, 2011 | 3 Komen |
kredit Gurita

Banyak blog contohnya yang ini http://gocengblog.blogspot.com meramalkan pasukan Indonesia bakal memenangi final memandangkan sotong ajaib memilih pasukan tersebut (lihat gambar).  Tapi pada mama, sotong tu memanglah peluk bendera Indonesia tapi, kakinya juga menarik bendera Malaysia.  Maknanya, walaupun sotong tu meramalkan sesuatu tapi pada hakikatnya dia juga berasa Malaysia mampu untuk menjadi juara.  Sisotong konfius sebenarnya, warna bendera macam sama.. susah nak buat jampi serapah... Mama sebenarnya x la minat sangat tengok bola, tapi sebab seisi alam sibuk cakap pasal bola, dan yg pasti malam ni chanel bola jadi chanel utama, so mama pun kenalah cakap pasal bola.  Mama ada juga intai2 sambil jeling2 time Malaysia lawan Indon dan Myanmar aritu.  Pada mama, Malaysia main ok.. tapi lawan pun ok, cuma ramuan ok tak ditambah nasib baik sebab tu lawan kalah.  Hakikatnya kesebelasan Malaysia perlu lebih peka, lebih sensitif, lebih bersemangat dan jangan mudah 'melatah' jika lawan asyik ngan taktik 'kotor' macam Indon lawan Vietnam semalam, kesian pemain tak dapat tunjuk aksi kerana sibuk kena bentes je.  Harap2 malam ni main secara bersih ye kedua2 pasukan dan Bro Ong Kim Swee dapat tak pekik dr tepi padang? kesian plak mama tengok muka dia kena kuarantin x leh dok tepi padang... hiii tu la psikologi yg dimainkan oleh tuan rumah, harap2 pasukan Malaysia 'kuat' sekuat dan sekental Baracuda....

Harimau vs Garuda sapa menang

3 comments:

whitecappuccino said...

semoga skuad harimau muda main dengan bijak malam ni..

aimaniman said...

@ Cappucino.. yes dik.. main secara bijak bukan secara membuta tuli, bentes sana sini, tak da seninya permainan tuw..

soooooour said...

selamanya Malaysia....

Post a Comment

Komen mencerminkan diri kita. Segala komen yang ditulis diucapkan ribuan terima kasih. Jangan serik untuk menulis komen demi kebaikan bersama.

nuff

SantaiEmas

CK Free Auto Backlink My Ping in TotalPing.com Personal Blogs
best blogs

Babab Ping

My Love and Cute Kids © . Designed by MaisarahSidi.com