Pages

@aimaniman |

Perlukah Berbogel untuk Merdeka?

Sokongan Wanita Yahudi untuk Aliaa

Kalau dah mentaliti suka 'keganasan', macam ni lah cara mereka bertindak. Pemimpin dan askar mereka bertindak secara ganas terhadap Palestin. Para wanita mereka pula bertindak secara keganasan terhadap tubuh badan dengan sanggup berbogel untuk menyokong orang yang berbogel.Waima apa tujuan sekalipun kita bertindak, tindakan tu mestilah bertunjang pada pemikiran yang logik dan waras.Logik ke kalau nakkan sesuatu, walaupun menuntut 'kemerdekaan' sekalipun dengan berbogel?  Bak kata Aliaa yang mulakan aksi bogel ni:

Kata Aliaa pada CNN...
Seksisme menentang wanita di Mesir hanyalah khayalan....
Ramai wanita memakai tudung hanya untuk melepaskan diri 
daripada gangguan dan dapat berjalan2 di jalanan
Aliaa percaya pada setiap perkataan yang Aliaa tuturkan 
dan sanggup untuk hidup dalam bahaya dengan ancaman 
yang Aliaa terima untuk mendapatkan KEMERDEKAAN sebenar 
yang semua rakyat Mesir sedang berjuang untuk dan hampir mati untuknya setiap hari...
kata2 Aliaa untuk mempertahankan tindakannya berbogel

Walaupun aties tapi tindakan berbogel tetap salah

Templar.. wakil wanita bogel Yahudi kata kat FB...tujuan mereka berbogel adalah untuk melihatkan dunia kecantikan unik wanita Israel???  Templar dan de geng nak tunjukkan bahawa menerusi laman sesawang, FB dll mereka mampu bertindak dan tidak perlu bergantung pada kerajaan untuk menterjemahkan segala idea dan wawasan?? Haaiii Israel, tak payah orang lain 'membogelkan' kezaliman kamu.. Allah nak tunjukkan wanita kamu sendiri yang 'membogelkan' betapa zalimnya mereka terhadap body mereka, apatah lagi terhadap body rakyat Palestin.  Apalah ada pada bogelkan body sendiri banding bogelkan hak anak2 Palestin untuk mendapatkan hak di bumi sendiri.

Mari ramai2 kita 'bogelkan' kezaliman Israel..
klik sini untuk berita selanjutnya 


Sudah baca sila komen

6 comments:

k.h.a.l.i.l.a said...

astaghfirullah al azim.... diorang ni.....

cinnamon.com said...

kalau batu tu keras mereka ni lg keras hatinya..

mama rifQy said...

haishhhhh !! apakah ini ? memang tak patut!!

aimaniman said...

@kalila yupp nauzubillah...

aimaniman said...

@cinamon...hati dah macam batu kpala plak keras mcm platinum

aimaniman said...

@mama rifqy... apa mreka kisah dgn x patut? mrk taw mrk nak bolot apa org lain punya je

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Template Edited By Cikgu Ma ♥ All Rights Reserved ©Aimaniman 20/12/2012