Pages

@aimaniman |

Tips MadamMondoq terDiva

CONTEST : Get The LOOK With MADAMMONDOQ 



Nak tau rahsia saya?  Jom klik video GI Jane ni  ya..


Inilah buktinya... MadamMondoq seorang ibu biasa macam kita, tapi macam mana beliau boleh jadi secantik dan secun ni? Nak taw rahsianya... klik lagi sekali video GI Jane ni.. step by step MamaMondoq ajar macam mana nak buat makeover, x susah sebenarnya nak cantik, cuma susah kalau kita memang tak mau jadi cantik... apa lagi, klik la kat sini Video GI Jane. Sebenarnya tak rugi gali ilmu mencunkan diri dengan klik kat video tu dan amek sikit masa untuk jadi cantik, puas hati dah?  Kalau dah puas hati, vote kat video GI Jane tu.. klik vote video GI Jane taw.. tanda tima kacih sbb tutorial ringkas MadamMondoq nak jadikan ibu2 ni secantik dan seterdiva macam MM...

Okey.. ingat kita ni sebenarnya cantik cuma kita je yg x mo nak jadi cantik...
 Sebenarnya mama join contest ni.. jom join sama? Tutup malam ni yee..
Hadiah contest ni ditaja bersama oleh Tetikusrusak.net dan HazmanFadzil.com


Sudah baca sila komen

3 comments:

Ardini Humaira said...

nak jadi comel macam dia juga :D

aimaniman said...

yupppss... jom la vote video GI Jane...

madammondoq said...

mak-mak pun boleh cun kan? good luck!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Template Edited By Cikgu Ma ♥ All Rights Reserved ©Aimaniman 20/12/2012