Ustaz Don Idola Baru Remaja

November 08, 2011

Ustaz Don Cetus Fenomena!
Don Danial Don Biyajid

Jika baca namanya tentu semua orang ingatkan tentu dia ni sinonim anak2 muda Malaysia sekarang.  Bagaimana?.. tengok je kat luar tingkap.. ada remaja,.. haa tu la remaja Malaysia sekarang.  Tapi Don ni bukan sebarang Don.  Penampilannya yang 'sempoi' menyebabkan dia 'digemari' ramai berdasarkan rating FB yang tinggi.  Syabas kepaa stesyen tv AlHijrah kerana 'membuka mata' stesyen tv di Malaysia yang lain agar jangan 'mengecilkan' ruang lingkup teknik berdakwah.  Kalau tv3 'bangga' dengan Tahajjud Cintanya yang menampilkan Ustaz songsang, namun 'tv muda' ni harus berbangga dengan penampilan Ustaz Don.  Semoga fenomena Ustaz Don mampu mengubah fenomena negatif remaja Melayu Malaysia sekarang.  Jom tengok Ustaz Don, Isnin-Rabu, pukul 10.30 malam di tv AlHijrah.  

Semoga belum terlambat untuk ucapkan salam aidil adha untuk semua...
Esok sekolah mama buat korban..

You Might Also Like

10 Comment

  1. sy yg dah x remaja lagi ni pun minat sgt kat ust don ni kak... hehhe

    ReplyDelete
  2. aahhh... promote la bio 'baik' sikit budak2 sekolah tuu

    ReplyDelete
  3. mcm ustaz ni br boleh jd idola remaja bukannya artis realiti jer...

    ReplyDelete
  4. xtengok lagi. xkenal. huhuhu.

    ReplyDelete
  5. terpancar cahaya keimanan kt wajah ustz don nie

    ReplyDelete
  6. @kumbg jingga yuppp btool..sjook je mata pandg ustz ni

    ReplyDelete
  7. @nasz x pa ada masa bleh tengok br knal dgn mata sendiri br bleh komen suka ke x ke..

    ReplyDelete
  8. Kumbang Jingga: lelebih la plak tu...jeles plak aku

    ReplyDelete
  9. sy pon mnt die.hihi.slumber je die.

    ReplyDelete

Komen mencerminkan diri kita. Segala komen yang ditulis diucapkan ribuan terima kasih. Jangan serik untuk menulis komen demi kebaikan bersama.

PING

CK Free Auto Backlink My Ping in TotalPing.com Personal Blogs
best blogs

Popular Posts

Blog Archive

Labels