Pages

@aimaniman |

Ustaz Don Idola Baru Remaja

Ustaz Don Cetus Fenomena!
Don Danial Don Biyajid

Jika baca namanya tentu semua orang ingatkan tentu dia ni sinonim anak2 muda Malaysia sekarang.  Bagaimana?.. tengok je kat luar tingkap.. ada remaja,.. haa tu la remaja Malaysia sekarang.  Tapi Don ni bukan sebarang Don.  Penampilannya yang 'sempoi' menyebabkan dia 'digemari' ramai berdasarkan rating FB yang tinggi.  Syabas kepaa stesyen tv AlHijrah kerana 'membuka mata' stesyen tv di Malaysia yang lain agar jangan 'mengecilkan' ruang lingkup teknik berdakwah.  Kalau tv3 'bangga' dengan Tahajjud Cintanya yang menampilkan Ustaz songsang, namun 'tv muda' ni harus berbangga dengan penampilan Ustaz Don.  Semoga fenomena Ustaz Don mampu mengubah fenomena negatif remaja Melayu Malaysia sekarang.  Jom tengok Ustaz Don, Isnin-Rabu, pukul 10.30 malam di tv AlHijrah.  

Semoga belum terlambat untuk ucapkan salam aidil adha untuk semua...
Esok sekolah mama buat korban..


Sudah baca sila komen

10 comments:

hajar said...

sy yg dah x remaja lagi ni pun minat sgt kat ust don ni kak... hehhe

aimaniman said...

aahhh... promote la bio 'baik' sikit budak2 sekolah tuu

aena jamil. said...

sempoi je ustaz nie. :)

aimaniman said...

mcm ustaz ni br boleh jd idola remaja bukannya artis realiti jer...

NasZ said...

xtengok lagi. xkenal. huhuhu.

Kumbang Jingga said...

terpancar cahaya keimanan kt wajah ustz don nie

aimaniman said...

@kumbg jingga yuppp btool..sjook je mata pandg ustz ni

aimaniman said...

@nasz x pa ada masa bleh tengok br knal dgn mata sendiri br bleh komen suka ke x ke..

Muhaimin said...

Kumbang Jingga: lelebih la plak tu...jeles plak aku

suzie rahman said...

sy pon mnt die.hihi.slumber je die.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Template Edited By Cikgu Ma ♥ All Rights Reserved ©Aimaniman 20/12/2012