Klik@Lazada

nuff

AFB Feeds

Bayi baru Siti Sarah dan Shuib Sepahtu

Cikgu Iza | December 04, 2011 | 4 Komen |
Sekalung tahniah mama nak ucapkan kepada pasangan Siti Sarah dengan Shuib kerana menyambut kehadiran permata hati lelaki mereka.  Betapa indahnya dan lengkapnya dunia ni jika setiap apsangan yang berkahwin tu dikurniakan anak2 yg comel dan sihat.  Semoga kehadiran permata hidup mereka ni menambahkan seri dalam hidup pasangan ni dan rezeki mereka bertambah2.. kan anak tu penambah rezeki?

wow.. dah pandai menjeling ko shuib jr??
Last sekali mama nak kata kat selebriti2 Malaysia, siapa kata lelaki mat salleh tu 'tera' sangat?  Tengok, Siti Sarah dapat baby bila kawen ngan Shuib.. Sebenarnya, lelaki Malaysia ni pengasih dan penyayang, dia tau apa yang pompuan nak.. nak apa???  isshh tepuk dada tanyalah pompuan yg kawen, sapa tak nak anak ooi... Ramai lagi selebriti yang belum dikurniakan anak seperti Ning, Maya dan ramai lagi walaupun berkawen dengan lelaki mat salleh.  Mama tak kata kehidupan mereka tak bahagia tapi permata hati tu lah pengikat erat dan penyeri rumah tangga tau.. 

4 comments:

  1. alhamdulilah dah selamat dilahirkan..comel babynye...tahniah wat diorang

    ReplyDelete
  2. yuppp tahniah buat pasangan tu

    ReplyDelete
  3. tahniah buat mereka berdua...
    comel je baby tu...hee~

    ReplyDelete
  4. betul gak tue..
    kasih sayang & zuriat tue yang penting..

    ReplyDelete

Komen mencerminkan diri kita. Segala komen yang ditulis diucapkan ribuan terima kasih. Jangan serik untuk menulis komen demi kebaikan bersama.

nuff

SantaiEmas

CK Free Auto Backlink My Ping in TotalPing.com Personal Blogs
best blogs

Babab Ping

My Love and Cute Kids © . Designed by MaisarahSidi.com