Pages

@aimaniman |

Boyfriend UK

Malu-malu...
Termenung nampak Hail?
Iman jumpa boyfriend baru UK di UK... Oppps..boyfriend dia memang lahir di UK sebab ibunya lahirkan sms study kat sana dan mereka berjumpa di UK juga.. Iman bercuti di UK ke?...Sebenarnya di Ukay je la.. Mama sebenarnya nak cerita tentang sikap budak2 yang harus di'contohi' oleh orang dewasa dan membuatkan orang dewasa berasa malu terhadap budak2.  Kenapa mama kata macam tu? Budak2 walaupun jarang berjumpa, tapi sekali berjumpa je terus mesra, tak macam org dewasa, muncung semacam, engkau engkau dan aku aku.. Tapi yg peliknya, bab2 lain perangai orang dewasa mcm budak2 pulak  tp bab bertegur sapa langsung nil!... Ego tu tebal sangat macam daki dah melekat kat badan....

Published with Blogger-droid v2.0.2

Sudah baca sila komen

5 comments:

fairus said...

SAYA KALAU JUMPA KAWAN LAMA BERPELUKAN MACAM ARAB.. ;)

Tea said...

Salam... comel2.. nanti dh besar baru malu2..

Miss Nadya said...

sangat comel..:)

miloais milo said...

anak2 ni masih suci fikiran mereka...
blom lagi tercemar dengan macam cerita negatif tentang ornag lain - kaum lain...
maka memang mudah mereka berkawan dan mesra dengan orang lain - apatah lagi rakan2 sebaya...

CIK TOM said...

comelnya anak akak...
aah la bdk2 cepat je mesra...kl gaduh2 pun gaduh gitu2 je..
kl org dewasa ssh nk mesra pastu kl gaduh dahsyat..huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Template Edited By Cikgu Ma ♥ All Rights Reserved ©Aimaniman 20/12/2012